Hahahaha Limmeke, ik was na de eerste ronde met mijn maansteen meteen zwanger. Ik draag hem nu nog steeds omdat de edelstenentherapeute zei dat ik hem de eerste drie maanden best nog kon dragen om te zorgen voor een goede innesteling. Later kon ik dan de steen aan beebje geven. Ik merk op dat er in mijn steen ook steeds meer oneffenheden komen, kleine witte 'scheurtjes' en hij wordt ook grauwer van kleur. Alsof hij wil zeggen 'he ik heb mijn werk echt wel gedaan hoor'. Hopelijk is dit voor jullie ook een goed teken, het kan ook zijn dat hij echt hard moet werken om je cyclus geregeld te krijgen en daarmee zo afbreekt. Misschien moet je dan nog een keer een nieuwe kopen en dan lukt het wel. Natuurlijk duim ik mee dat het onmiddellijk in orde zal zijn. Liefs
ik ben zwanger , had een maansteen gekocht, maar moet zeggen dat ik hem niet echt regelmatig gedragen heb, omdat ik op vakantie ben geweest en ik het dan vaak vergat en hem in mijn bikini niet in het zicht wilde hangen. Hij zat in mijn toilettas op de slaapkamer, dus weet niet of ie dan ook invloed heeft, blijkbaar wel dus 2e ronde, 1e met steen zwanger
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - lonny *afrola *Zinah Ronde 3 - hanna1974 Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 * limmeke Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - Sammie88 Ronde 4 - Soezah * eslove Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 20 - winanda1981 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 * Pixie Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). **** Hoera Miss Rettekatet gefeliciteerd meid! Ik heb het lijstje aangepast als je het niet erg vind, super blij voor je! Geniet ervan!
meiden 20e ronde 2e met maansteen. heb getest en zie een heel licht dun streepje. dus ik mag ook roze. kan het nog moeilijk geloven. voel wienig. heb alleen steken in mn buik en pijnlijke borsten. verder niet moe of misselijk!.
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - lonny *afrola *Zinah Ronde 3 - hanna1974 Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 * limmeke Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - Sammie88 Ronde 4 - Soezah * eslove Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 20e ronde - winanda1981 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 * Pixie Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). **** GEWELDIG winanda..
ik kan het ook nog niet geloven hoor pixie. zit steeds op de test te kijken maar streep staat er toch! had mn moeder al een hardaanval bezorgd door haar te bellen lol die wist niks meer te zeggen dan gefeliciteerd meid. vanavond mn vader nog. mn ouders wonen niet dichtbij dus vandaar dat ik belde. 7 september is mn moeder jarig nou een mooier cadeau kan je niet krijgen.
@ pixie ik zal wel willen maar moet even aan mn geld denken. ga zaterdag zeker nog een test doen. @limmeke vrijdag is pas mn nod maar vandaag 14 dagen na mn eisprong dus dan kan je al testen. dat is wat mn gyn heeft verteld toen ik in de mmm zat. dit is de 1e maand dat de mmm klaar is en mn vriend en ik hadden vorige cyclus gezged het even rustig aan te doen. ben in mei uitgerekend een mooie maand vind ik zelf.
Gefeliciteerd Winanda en Rettekatet!Helemaal geweldig! Je hoort het wel vaker eh Winanda, als je er niet mee bezig bent, dan is het er ineens. Bij ons was het alvast zo. Geniet ervan!
mn banner klopt. mn nod is vrijdag maar vandaag is 2 wkn na mn eisprong en dan kan je al testen. dit is wat mn gyn heeft verteld tegen mij toen ik nog in de mmm zat.
Ok! Dan heb jij een vroege eisprong al zeg, op dag 10 al dus. Mooie korte cyclus dan zeker. Hoe dan ook: gefelicicflapstaart!
hoi hoi allemaal ik weet niet of iemand dit weet maar er zitten nu zwarte vlekjes in mijn maansteen en hij gaat er steeds doffer en slechter uitzien. het lijkt wel of hij ook is gebarsten. moet ik nu een nieuwe maansteen kopen? of kan ik hem nog dragen? gefeliciteerd winanda! knuffs lonny