ik kan naar ronde 3 van de maansteen het is fout gegaan. ben net gaan bloeden dus reken er niet op dat het nog goed zit
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 Ronde 2 - lonny *afrola *Zinah Ronde 3 - hanna1974 Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 * limmeke * marjoleindv Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer * jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - Sammie88 Ronde 4 - Soezah * eslove Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 * Pixie Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). ************************** winanda1981.. vind echt verschrikkelijk voor je meid. was al zo blij voor je. ik hoop echt dat het komend ronde dan beter gaat innestellen ...
meis wat vervelend dat je bent gaan bloeden...Was het veel dan en heb je veel pijn?Zoniet dan kan het normaal zijn, hoor...Bel je VK anders even?
Gister avond heb ik ook een maansteen ketting gekocht...ik heb hem "gewassen" en "gepoetst" en toen ik naar bed ging bij mijn raamkozijn gelegd... Eenmaal thuis heb ik de steen HEEL goed bekeken en na het wassen en poetsen al heel ff om gedaan en vanmorgen weer (heb hem nog steeds om) maar het lijkt nu wel of er meer barsten in zitten en bij 1 grote barst is het zwart aan de zijkant is best een groot oppervlakte weet iemand hoe dit kan en wat dit kan betekenen?
Opladen kan je in principe het beste doen met nieuwe volle maan ( dat is nu aankomende nacht van 15 op 16 September) En Cyntje , de steen veranderd behoorlijk terwijl je hem heb, barsten, "wolken" , verlies van helderheid etc. Hij veranderd naarmaate hij werkt zeg maar Als je hem niet meer zo mooi vind kan je hem ook in je bh of ondergoed spelden , heel veel meiden hier hebben dat zo gedaan. Maar aangezien je net je steen 1 dag hebt en hij is nu al zo gehavend dan is hij misschien niet de goede steen voor je en moet je een andere aanschaffen
winanda1981 , meis , ik zie nu pas je bericht Het spijt me heel erg, ik hoop dat je geen hevige pijn en dergelijk hebt... Ik denk aan je ...
@ WickedWitchy: bedankt voor je reactie, maar kan het dan niet zijn dat het al raak is..? omdat ik hier lees dat als er zwart in verschijnt dat je zwanger bent
Poeh, goede vraag Cyntje , weet ik eerlijk gezegd niet. Is afhankelijk ook van je cyclus , op welke dag zit je? Ik had ook een beetje zwart in de barst van mijn steen maar toen had ik nog geen eisprong gehad dus ik weet het niet
het bloeden is erger geworden met kleine stukjes er in. ik wacht af tot na het weekend en bel dan de gyn op. ff geen zin in dat er iemand aan mn lichaam zit. heb gelukkig niet veel pijn.
Door al jullie goeie ervaringen met de maansteen, heb ik er gisteravond ook een besteld. Hopelijk doet ie voor mij ook wonderen. Ik wist niet dat er verschillende maanstenen waren? Op internet staat dat niet. Ik wacht hem maar af en ben benieuwd wat eruit komt... @Winanda1981: heel veel sterkte meid!
Ik heb ook een maansteen gekocht. Eén hangertje voor om mijn nek zodat ik het iedere dag bij me kan dragen. Daarnaast nog een knuffelsteen wat ik op mijn nachtkastje heb gelegd. Afwachten maar.
************************** Aangepast marjoleindv Kimmeding in de hoeveelste ronde zit je dan zet ik je op de goede plek?[/quote] De eerste ronde zit ik hahaha. Dank je wel he
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding Ronde 2 - lonny *afrola *Zinah Ronde 3 - hanna1974 Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 * limmeke * marjoleindv Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer * jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - Sammie88 Ronde 4 - Soezah * eslove Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 * Pixie Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). ************************** Kimmeding je staat erbij nu
Poeh dat is lang dazwa Weet hoe het voelt, mijn vorige was 51, werd er echt niet goed van. Ben je helemaal nog niet ongesteld geweest sinds de pil-stop?