blusvrouw ik bewonder je dat je het zolang vol kan houden zonder te testen Mariss ik heb er ook 1 besteld een armbandje en ook een paar anderen voor de vruchtbaarheid leek me ook wel leuk ook een robijn las dat dat tegen miskramen werkt. Je bent ook al een dag overtijd zie ik wanneer ga je testen
met de armband weet ik niet, maar denk het zelfde als me de hanger, je mag ze gewoon niet in het water doen, ook als je gaat douchen moet je hem af doen.. het is zoo niet alle stenen mag je reinigen onder water.. dus ik doe het gewoon niet! weet niet precies waarom niet
Hey dames, 1e maand maansteen *lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus *soezah ...e cyclus 2e maand maansteen *............ ..e cyclus 3e maand maansteen *............. ..e cyclus [/quote]
oh ja ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat werken.. ja ik heb bruin bloed als ik afveeg...mischien innestelingsbloed? maar mischien ook wel een beginnende menstruatie... Ik wacht gewoon af of ik ongi word of niet.. ik haat afwachten haha...
Hee Zou ik ook op de lijst mogen? Dit is me 1e Cyclus met maansteen. heb mezelf er al opgezet En op de achterkant van de verpakking van mijn maansteen staat 15 minuten onder zacht stromend water. Wrijf ze regelmatig op met een droge, schone doek. Asjebliefd! [/b]
1e maand maansteen *lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus *soezah ...e cyclus *LovelyLove 1e cyclus 2e maand maansteen *............ ..e cyclus 3e maand maansteen *............. ..e cyclus
Graag gedaan hoor! Hoop dat we allemaal snel geluk hebben! Haha vind het wel leuk ja allemaal een maansteen. Ik heb m trouwens nu aan een soort lint omdat ik nog ff een kettinkje moet halen want draag alleen maar goud, "werkt" het ook aan een lint dan of echt alleen aan een zilvere ketting?
ja hoop ik ook..ik gun het jullie allemaal..! ik heb dan een armbandje.. maar ik heb op internet gelezen,,als de maansteen maar tegen de huid aan ligt..dan werkt het maar heb verder niet gelezen dat wat voor ketting je mag gebruiken..maar geen goud in iedergeval.. over lintjes heb ik niks gelezen dus dat zal wel goed zijn.. succes
Jaa een armbandje lijkt me ook supermooi ben wel benieuwd kun je er geen foto van maken? Ooh nah als je niks heb gelezen zal het idd wel goed zijn ben op het moment ziek dus kan niet na de winkel om een kettinkje op te halen zul je altijd zien he haha maarja ff wachten dus nog! Oja had ook gelezen dat je je steen de 1e goed moet nakijken omdat er van nature al barstjes in zitten en dan kun je de veranderingen zien niet dat je je dus vergist Najaa ik ga dgk ff kijken Doeggg
ja ik zal er een foto van maken.. ja klopt ook..als je ketting zijn werk heeft gedaan dan komt er een barst in ja.. kijk je ook al de gouden kooi..ik ook haha ik maak na de gouden kooi ff een foto van mijn armbandje..
Ik ga ook een maansteen kopen want een vriendin vanmij is plotseling na 7 maanden geen ongi vorige week onig geworden en precies 2 weken daarvoor deed ze de maansteen voor het eerst om lets hope that it will work...liefs Eva
Haha ja ik kijk ookal goudenkooi wie niet haha Hee eva jij ook hier! Ja het valt te proberen toch en dat is wel appart ja van je vriendin hopelijk brengt het bij ons allemaal geluk! Ben 2 weken terug voor het eerst uit mezelf na de mk ongesteld geworden was echt een wonder dus hopelijk nu over 2 weken weer of iets later als ik er maar regelmaat in kan herkenen!
wow ik zie net dat je al zolang "overtijd" bent nou ik hoop dat je net zoveel geluk hebt als je vriendin want dit schiet ook niet op damn echt heel vervelend
idd lovey...dat is wel super...zoals je ziet ben ik nog niet ongi geworden na mijn mk dus ach ja we wachten af en proberen de maansteen ff uit