Ik had eind april een armband met allemaal maansteentjes gekocht. Sinds 2-3 weken is een stukje van het houdertje om een steentje losgelaten, maar het steentje zit nog wel 'vast'. Bang om deze te verliezen draag ik de armband niet meer. Zal dit ook een (postieve) betekenis hebben?
als er scheuren of dergelijke inkomen betekend dat dat hij zijn werk doet... je moet hem dan weer reinigen en opladen... dan kun je hem weer dragen... je kunt hem ook oppoetsen met een doek (eventueel met wat olie)
Ik kan de armband wel reinigen, maar dan is het houdertje nog niet heel geworden. De steentjes zijn nog heel. Zal het loslaten van het houdertje dan ook een betekenis hebben?
daar heb ik niks over gelezen...is het ook niet te maken...? en anders zou je een nieuwe kunnen kopen... op www.spiritualgarden.nl heb je hele goedkope (exclusief verzendkosten) maar ik heb al veel positieve verhalen gehoord over de maansteen... dus we zullen afwachten... wij zijn al 1 jaar bezig en heb net gelezen dat er iemand anders ook 1 jaar bezig was zonder maansteen en nu met een maansteen binnen 1 a 3 mnden zw is geworden... als dat bij ons ook zo is dan weet ik ckers dat ik in de maansteen moet geloven...
Hallo, ik heb ook een steentje bij spiritual garden besteld maar nog steeds niet binnen hoe lang duurt het voordat ze hem opsturen? was vorige week. ben nu een miskraam aan het krijgen waarschijnlijk... dus ik heb de hoop nu voor hopelijk volgende maand op dit steentje gelegd. ben erg benieuwd
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen Ronde 2 - lonny *Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - marjoleindv Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel * limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********************* Ben gister eind van de dag Ongi geworden ...
bij mij duurde het ook ongeveer 1 week... ik stuurde een mailtje van wanneer krijg ik m binnen...toen zei ze vandaag stuur ik m op (was eergister) en dan heb je m morgen binnen (was gister) en ik heb m ook gister binnen gekregen... mss handig als je ook even een mailtje stuurt...mss zijn ze niet op voorraad...
Ik ben deze armband gaan dragen ivm de eigenschap van de maansteen. Blijkbaar zal ik binnenkort eens naar een stenenwinkel moeten voor een nieuw exemplaar.
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen Ronde 2 - lonny *Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - marjoleindv Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel * limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********************* zo heb me van ronde 1 naar ronde 2 gezet
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen Ronde 2 - lonny *Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - marjoleindv Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel * limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 7 - Dizzy Ronde 9 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********************* Dizzy is gisteren ongi geworden.. Balen meid. Ik heb je verplaatst. succes volgend ronde.
Hallo dames, Ik heb een vorige cyclus een maansteen gedragen.. 2 zelfs en beide gescheurd. Ik heb ook wel het idee dat het zijn werk gedaan had. Ik had namelijk vaak steken en pijn bij mijn linkereierstok en veel krampen enzo.. Dacht zelf misschien een cyste omdat ik die keer daarvoor weinig ongi was omdat het om de 1 of andere manier niet door wou zetten. Na een goede en pijnlijke ongi is er nu helemaal geen pijn meer Zelfs geen enkel steekje! Dus ja, ik denk dat hij op de een of andere manier zijn werk gedaan heeft. Zaterdag ga ik denk ik weer een nieuwe steen kopen.
Hallo, Wil eerst iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden. Wij gaan ronde 5 in. Heb een maansteen besteld die ik in mijn bh wil gaan dragen overdag. S'nachts wil ik heb onder mijn kussen gaan leggen, kan dit. Of moet ie dag en nacht gedragen worden? Iemand een idee?
ik had hetzelfde en...zie banner Was ronde 1 met maansteenarmband. ik hoop voor jou datie dezelfde betekenis geeft
ik ben nu met mijn 2de ronde bezig. Spannend met alles want omdat ik over 6 en een half week ga trouwen en bezig ben met een kindje maken er komt een 2de slaapkamer bij binnen nu en 4 weken dus alles loopt goed.
dit was nu de 2e avond dat ik die maansteen armband omhad...en weer kon ik gelijk slapen... nu is het niet meer dat ik uren wakker lig... maar nu moet hij zijn echte werk nog doen waar ik m voor heb gekocht... hij moet zorgen dat we zw raken... xxx
over 8 dagen kan ik pas testen... maar ik heb wel het gevoel dat het raak is... ik heb een gevoel in me onderbuik wat ik niet kan beschrijven maar dat had ik ook toen ik zw was "en een mk kreeg " dus we hopen nu dat het raak is en dat het blijft... xxx
thnx..., mag ook wel na bijna 1 jaar... en is het dit x nog niet raak dan moet t wel binnen nu en 3 mnden, aan de positieve verhalen te lezen over de maansteen we blijven hopen... 24 sept heb ik een afspraak bij de gyn om te kijken waar het aan kan liggen dat het zo lang duurt.