als jullie je rondes door geven dan kan ik je erbij zetten.. als je je steen al hebt.. welke ronde van jezelf en welk ronde met maansteen.
Ik zou ook graag op de lijst willen, krijg het zelf niet voor elkaar. Wij beginnen aan ronde 5, 1e ronde met maansteen. Ben benieuwd.
ik heb me maanstenen pas binnen gehad ik had al gezegt mag ik op het lijstje .. ik moet ff denken hoor.. ik heb ze binnen gekregen op woensdag gelijk omgedaan ... ik zit nu op dag 5 van de cyclus dus ik heb hem omgedaan op dag 3.dus ik neem aan dat die nog wel mag worden meegerekend als eerste ronde eerste steen per direkt
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - lonny *Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel * limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 7 - Dizzy Ronde 9 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********************* vergiet je sta op 1e ronde met maansteen.. 5e ronde nhene ook op 1e ronde met maansteen en op ronde 1. klopt dit?
betekend het iets als mijn maansteen een blauwe gloed heeft...? ik heb een regenboogmaansteen armband... gister en eergister had hij die blauwe gloed nog niet...
meiden..., ik ga even boodschappen doen en de sleutel van het werk ophalen... moet morgen namelijk openen...:S en dan van half 9 tot 5 ...:S ach jha het moet maar... ik kom straks wel weer even rondsnuffelen... xxx
Mijn steen is erg onooglijk geworden Hapjes eruit en een flinke scheur over de hele lengte. Binnenin is het nog steeds 'bewolkt' en hier en daar zie ik zwarte puntjes en slierten? Bizar
betekend het iets als mijn maansteen een blauwe gloed heeft...? ik heb een regenboogmaansteen armband... gister en eergister had hij die blauwe gloed nog niet... wil iemand me toevoegen...? we zijn met ronde 11 bezig (cyclus) en ronde 1 maansteen...(heb m sinds eergister)
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - lonny *Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel * limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 7 - Dizzy Ronde 9 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********************* heb je toegevoegd nailey
Haha, nou is het niet hoor Het is heel normaal dat een steen kapot gaat, heb alleen nog niks kunnen vinden over de zwarte vlekjes in de binnenkant. Vanavond ga ik toch naar de winkel waar ik hem heb gekocht voor wat wierook , dan zal ik de meneer daar vragen wat het kan zijn.