Hai Ik ben nieuw hier. Kan iemand me ook op de lijst zetten? 16e ronde, 2e maand met maansteen. We gaan voor onze 2e kindje, maar helaas gaat het niet zo vlot als met de 1e.
ik heb gisteren mijn maanketting gekregen en die heb mij verteld dat je ook een steen kan kopen en het dan elke dag in je broekzak moet hebben. Zij vertelde mij ook dat je het in een glas moet doen en dat er dan 10 min stromend water over heen moet gaan en dat je gewoon je glas moet vol laten lopen en er dan niks meer aan moet doen want dat stromend water doet het vanzelf reinigen. En je mag het alleen reinigen als je er ook in geloof dat hij op dat moment gereinigd word.Anders werkt het niet
o ja en als je het wilt reinigen mag je het alleen reinigen wanneer jij er behoefte aan heb bv als jij vind dat het vies is ook al doe je elke dag dan moet je het doen en als je het na 5 weken nog niet vind dat het vies is dan moet je het ook niet reinigen. En je mag het alleen opladen 2 dagen voor volle maan tot en met 2 dagen na volle maan
ik wil er ook graag bij dit is me eerste ronde met maansteen en me 2de ronde om zwanger te worden alvast dank je wel
Ben weer terug In principe zijn de zwarte puntjes en slierten ook tekenen dat hij "werkt", net als de stukjes eraf en de barsten. Dus niks "ernstigs" Het wil alleen maar zeggen dat er iets in mijn lijf niet helemaal goed zat en dat dat nu in zoverre verholpen is dat ik er geen last van zal hebben. (Hij weet verder niks van mijn medische toestand ) Omdat het er twee waren , en los van zichzelf staand vermoedde hij dat het zowel iets met de eierstokken als met de baarmoeder was, waarschijnlijk teveel of te te weinig hormonen. Hij vertelde ook dat, mocht ik hem kwijt raken ik niet in paniek moest raken of moest gaan zoeken , stenen schijnen "weg" te willen als ze niet meer kunnen werken, een soort natuurlijk afstoting proces. Dus geen zorgen maken dames, als je hem kwijt bent gewoon een nieuwe aanschaffen
hoi WickedWitchy Ik vond het ook een beetje vreemd, mijn steen heeft zwarte vlekjes en het worden er steeds meer. en hij ziet er nu echt lelijk uit. Maar nu weet ik dat het dus verder niks engs betekend. Ik had er voor de zekerheid al een nieuwe steen bijgedragen. succes verder! en bedankt!
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - lonny *Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel * limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy Ronde 9 - Inger 1979 (na mk) 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********************* heb je toegevoegd nailey[/quote]
ik ben ook weer een ronde veder wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - lonny *Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel * limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! *********************
Ik heb mijn armband in het voorjaar gekocht en ben nu (nog steeds/alweer) ongesteld. Helaas werkt het dus niet zo snel voor mij. Maar goed, deze maand nieuwe kansen!
waarschijnlijk had je hem dan in ander licht vast of anders vast, ik heb namelijk ook de regenboog end aar hoort de gloed bij
Hallo iedereen, wilde ik net het slotje van mijn ketting weer achteraan in mijn nek doen merk ik toch wel niet op dat mijn maansteen weg is. Even door huis gelopen waar ik ben geweest maar niet te vinden. Het zal zo hebben moeten zijn. Ben er even beduusd van, was helemaal weg van mijn steen. Voelde me er goed bij. Hopelijk is hij niet in de verf beland want ik heb gisteren en vandaag geverfd. Vanmorgen en deze middag had ik hem nog. Moet ik nu een nieuwe steen kopen?
Zou je kunnen doen zuurtje, helemaal omdat je zegt dat je je er zo goed bij voelde Ik zou gewoon een nieuwe halen.
wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - lonny *Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - saffie * Suzie80 Ronde 6 - Giegel * limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! Ben ook weer een ronde verder, wat een ellende!
jammer Suzie80 op naar de volgende ronde! ik ben nog niet ongi. beetje vreemd want ik ben normaal stipt optijd. heb ook al een testje gewaagd en die was negatief. misschien meer geluk over een paar daagies. knuffs lonny
="suzie80"]wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - lonny *Zinah, Angilla Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - saffie * Suzie80 Ronde 6 - Giegel * limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! Ben ook weer een ronde verder, wat een ellende!
Hoi allemaal, Ik heb nu deze week mijn maansteen ontvangen, maar hem nog niet gedragen of gereinigd. Hij ligt nog in het zakje op mijn nachtkastje. Ik heb namelijk gehoord dat je hem eerst moet opladen in de volle maan en dan reinigen. Nu is het 15 september pas weer volle maan. Moet ik hem tot die tijd bewaren en kan ik hem nog niet dragen of reinigen? Of kan ik hem al reinigen en dragen en dan tijdens volle maan laten opladen? Weet iemand dit?