wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * angilla Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola * lonny * Mac Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - Suzie80 * Elke1976 Ronde 6 - limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 16 - Alies05 Ronde 44 - wickedwitchy Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 * Saffie Ronde 7 - Giegel Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : om 11.13, dag van 15 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! he.. ik dacht dat de vorige 3e ronde was. nou goed.. hij stond dus goed ahaha[/quote]
Ik ben weer door naar de volgende ronde Ontzettend balen... 1 lichtpuntje, mijn cyclus was precies 28 dagen nu en dat is hij nooit geweest dus heb er meer vertrouwen in. Succes lieve meiden!
wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * angilla Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola * lonny * Mac Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - Suzie80 * Elke1976 Ronde 6 - limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 16 - Alies05 Ronde 44 - wickedwitchy Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 * Saffie Ronde 7 - Giegel Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : om 11.13, dag van 15 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ------------------------------------------------------------------------------- zoals je wil veertje
Balen Wickedwitchy. Geduld is een schone zaak, maar dit valt niet mee met een grote kinderwens. Ik heb ook een maansteen, draag hem nu anderhalve week. Maandag volle maan. Ik lees iets van overdag niet in de velle zon. Moet de steen overdag al buiten liggen of is in de nacht van maandag op dinsdag voldoende? Ben benieuwd, GRoetjes allemaal
Aangezien het om 11:13 uur op 15 september volle maan is, moet je 'm dus de nacht van 14 op 15 september buiten leggen. Maanstenen houden niet van zon, dus hij moet wel in de schaduw liggen.
eyey allemaal, ik heb goed nieuws. mijn schoonzus is gister "eindelijk" bevallen van haar dochter. ze heet Lotte en is om 12:08 geboren. Ze weegt 8 pond (4045Gr) en ze is bijna 55 cm. ik ben er gister al geweest, heb haar vastgehouden en ik kreeg de eer om als eerste van de fam. haar luier te verschonen (op de kraamhulp na) maar zelfs mijn schoonzus en zwager hebben dat nog niet gedaan... ik vond het wel leuk...nog nooit gedaan bij een kindje van 1 dag. het was ook wel eng hoor omdat je zo voorzichtig mogelijk wilt doen. maar verder is ze echt helemaal kerngezond. xxx
mijn maansteenarmband is een tijdje terug gebroken (alleen het elastiekje) maar nu heb ik m om een naaigaar gedaan omdat ik nergens een dunne elastiek kan vinden. maar nu kan ik m niet om me arm doen (of juist wel maar dan krijg ik m niet meer af) werkt een armband ook in je broekzak...? xxx ps: thnx voor de felicitaties
kan het anders wel in me bh...? dan zit hij tegen je huid...maar ik moet eerst een ander elastiekje vinden voor ik m weer om me arm kan doen...
ik kan er wel een armband van maken maar ik moet eerst een goed elastiekje vinden. mijn vriend had wel elastiek meegenomen van zijn werk maar die is te dik. dus vandaar dat ik het even zo heb gedaan zodat ik de maansteen toch nog bij me heb...
Ik draag de mijne ook in mijn bh. Wil liever niet dat anderen zien dat in een maansteen draag. Volgens mij moet dat kunnen hoor. Lekker dicht bij je.
lolz leuk om te lezen, vraag me alleen af, hoe hou je hem dan op zn plekkie? welk gedeelte ong? sorry voor de rare vragen maar tjah,,..kan dr alleen maar van leren ... heb er zelf 1 om mn nek.. nog niemand die 'door' heeft dat het een maansteen is! dus is volgens mij ook meer je eigen interpretatie! liefs kanjer