Ik heb mijn maansteen aan een gewone ketting hangen, maar ... niet om mn nek maar om het middenstukje van mn bh! Zo hangt ie dus net onder mn navel Niks moeilijk gedoe en niemand die m ziet.
Nacht van zondag op maandag steen buiten leggen met volle maan? Maakt het dan ook nog uit als het evt. gaat regenen? Groetjes
Ok. Draag hem voor het eerst. Ik kan de steen gewoon op tafel leggen buiten? Als het wel regent moet ik hem dan afdekken? Weet er echt niets van.
Wel van maandag op dinsdag.. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : om 11.13, dag van 15 september
Nee je moet van zondag op maandag laden. Want op maandag de 15e is het om 11:13 uur volle maan. Dus als je 'm dus van maandag op dinsdag laad ben je te laat.
Ik neem aan dat het 's avonds volle maan is, toch? Enkele pagina's terug staat van maandag op dinsdag (daar heb ik het vandaan..)
Nee dat klopt niet. In dit geval is het 's ochtends om 11:13 uur volle maan. Hoe raar het ook klinkt. Het komt namelijk weleens voor dat je overdag zowel de zon als de maan kun zien. En na 11:13 uur zakt de volle maan dus weer af.
wat gek. Weer wat geleerd. (Het is duidelijk mijn eerste ronde met de maansteen.. Haha) Dus: zondag al neerleggen tot maandag?
Als je maar zorgt dat ie voor 11:13 uur er ligt. Je kunt dan een paar uur voor die tijd tot een paar uur na die tijd laden. Ik leg 'm als ik de 14e naar bed ga alvast buiten en laat 'm zowieso tot een uurtje of 1 's middags op de 15e liggen. Dan zal ie vast wel genoeg geladen zijn.
eyey, ik heb gister helaas negatief getest. als ik over ongeveer 2 weken nog niet ongi ben ga ik weer testen...
hey dames ik heb geen maansteen, maar een aventurijnsteen liggen hier. ZOu dat ook kunnen helpen, denk je? Heb (nog) geen maansteen... Mss als ik deze zuiver in een bakje water en dan oplaad onder het maanlicht? Wat denken jullie?
Hoi jelly hier heb ik een link voor je over de werking van de aventurijn. als je een steen wilt hebben om de zwangerschap te bevorderen, moet je echt een maansteen aanschaffen. Maar ik vind het wel leuk om te weten wat voor werking welke steen heeft. Dus hier een link naar de aventurijnsteen. Als je de werking wilt weten van de steen. http://www.spiritualgarden.nl/Edelstene ... urijn.html knuffs
Ik las net dat het zometeen al volle maan is, dus ik heb mijn steen gelijk maar buiten gelegd. Wel raar om dat midden op de dag te doen als het zonnetje schijnt. Maar het zal wel werken zo.