goede morgen dames! ik heb mijn stenen gisteravond voor dat ik naar bed ging buiten gelegd. En ik laat ze liggen tot een uur of 12. Misschien nog iets langer. knuffss
Hoi, Mijn steen ligt al buiten vanaf een uur of 10 gisteravond en blijft daar liggen totdat ik thuis kom zo rond 4 uur vanmiddag. Heeft ie lekker een frisse neus kunnen halen!
ja cker mijn steentjes liggen uit het zonlicht. in de tuin heb ik een stapel van 20 vierkante meter koppelstones, daar heb ik een mooi gat in gecreeerd voor mijn steentjes om in de schaduw te blijven liggen. knuffss
Stomme domme domme ik... ben t helemaal vergeten. Hij hangt nu om mijn nek... zal ik hem anders even hier op de vensterbank leggen. Ik zit namelijk op mijn werk.... ? Wie helpt mij.... Liefs Debby
hoi debby ik weet niet of het nog zin heeft, want je moet hem eerst reinigen volgens mij. maar hij mag in ieder geval niet in de zon. Had je je steen al eerder gereinigd en opgeladen? Als dat zo is dan hoef je hem nu niet persee op te laden. En anders denk ik dat je echt moet wachten tot de volgende volle maan. succes!
Hmmmm ik heb hem wel al eerder gereinigd en opgeladen. Ik heb hem nu niet in de zon maar wel voor het raam... hihihi iets is beter dan niets toch?!? hihihi
Helaas is hier de ongi doorgekomen. Zou iemand mij op de lijst willen aanpassen? Ik zit in nu in tweede ronde met maansteen. Alvast bedankt! Greetz Nathalie
Het raam kan alleen maar kiepen...d us daar heb ik niet zoveel aan hea?!? hihihi Potverredorie Domme ik ook! Liefs
Maakt niet uit als ie maar open is. Het gaat om de energie van de maan. En die kan niet door een gesloten raam. En anders vanavond maar even kijken hoe rond de maan is. Misschien is ie dan nog rond genoeg om 'm nog redelijk te laten laden.
hihihi... nou m'n raam staat open. Ik weet niet voor hoelang want ik zit niet alleen op een kamer. Misschien krijgen we het zo heel koud hihihi Ik hoop indd dat het vanavond ook nog kan. Iedereen bedankt voor jullie hulp. Liefs
Oh begrijp ik nou goed dat je de maansteen niet voor het raam kan opladen? Hmm, ligt ie daar dus al twee dagen voor niks..
Je kunt de maansteen wel voor het raam opladen, zolang het raam maar open staat, zodat de energie van de maan bij de maansteen kan komen. Ik weet niet of de steen zowieso wel iets geladen zal worden als het raam potdicht is, maar het beste is of buiten of bij een open raam.
Zonnestralen kunnen toch ook door het raam? Dan kunnen maanstralen ook echt wel door het raam heen hoor.
Hallo, Heb mijn maansteen ook gisteravond buiten gelegt en net om half 2 om gedaan. Ben erg benieuwd. Dit is de 1e ronde met maansteen!