wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * angilla Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola * lonny * Mac Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - Suzie80 * Elke1976 Ronde 6 - limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 16 - Alies05 Ronde 44 - wickedwitchy Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 * Saffie Ronde 7 - Giegel Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : om 11.13, dag van 15 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********* Heb mezelf maar opnieuw op de 2de ronde gezet , geen idee wat er mis ging Staat nu goed in ieder geval. Hoe is het met iedereen? Ik heb helaas de volle maan gemist dus ga hem donderdag in het winkeltje opladen. Er werkt een hele lieve oudere meneer daar en gebruikt andere stenen om stenen te ontladen en weer op te laden. Ik herken het "rustig worden" wel, ik heb afgelopen cyclus voor het eerst een dragelijke menstruatie gehad , van 4 dagen , met relatief weinig bloedverlies en precies 28 dagen. Voel me beter in mijn vel (op de teleurstelling van de mislukte IUI na dan) en slaap ook beter. Ik ga morgen ook meteen informeren of er stenen zijn voor mannen, je weet nooit waar het goed voor is lijkt me
Ja inderdaad! Nou gisteren is mijn ene maansteen weer kapot gevallen. Is dit een teken? Gelukkig is die andere nog wel heel. We zullen het weten volgend weekend......
Badankt voor je reactie. Ga hem vandaag nog halen. Mag je ook twee maanstenen dragen, of 1 ergens neerleggen, en een bij je dragen? Groetjes merels
Hoi, Bedankt voor je reactie. Heb er net eentje gekocht, misschien koop ik er nog een bij, om ergens neer te leggen. Groetjes merels.
Ik heb hem vandaag besteld omdat een groot aantal vrouwen blijkbaar zwanger zijn geraakt na het dragen van de ketting:O! Hopelijk heb ik hem binnen 3 dagen binnen! Groetjes
Ik heb vandaag mijn maansteen armband binnen gekregen, hij ligt nu in een glas water om te reinigen. Ik heb geen cyclus meer, dus hopen dat het gaat werken om iig mijn ellende weer op gang te krijgen. Ik heb al een dochtertje van 3, en een tweede zou echt welkom zijn! We houden hoop!
wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje * Weetjewel 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene Ronde 2 - Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * angilla Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola * lonny * Mac Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - Suzie80 * Elke1976 Ronde 6 - limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 16 - Alies05 Ronde 44 - wickedwitchy Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 * Saffie Ronde 7 - Giegel Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : om 11.13, dag van 15 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********* Heb je op wachtend op cyclus gezet weetjewel. hoop dat je daarin kan vinden succes..
Wat voor maansteen hebben jullie? En waar kan ik die kopen...ook via internet? En kan ik dan zelf uitkiezen wat voor eentje? Want ik vind deze wel mooi http://www.spiritualgarden.nl/webwinkel ... ngroot.jpg
goede morgen dames! Alles goed hier? ik heb gisteren mijn 3e maansteen binnen gekregen. hij is in de vorm van een kruisje, ik vind hem echt heel erg mooi. Dus nu heb ik er er 1 in mijn bh, mijn onderbroekie en om mijn nek . Maar dit is echt de laatste die ik erbij heb gekocht. ik kan voorlopig weer ff verder. Succes meiden! knuffss
Dat wist ik, maar toch bedankt. Heb nu mijn maansteen in het water liggen om te reinigen. Heb er een lange ketting bij, zodat hij straks onder mijn kleding heel dicht bij mijn onderbuik zit. Maar wil er misschien een bij kopen, om ergens neer te leggen, als "extratje".
Is goed hoor, ik kan me er in vinden . Ik heb gister gependeld en daar kwam zwanger in november uit van een tweeling maar ik moest wel naar de gyn gaan. Dus we zien het allemaal wel.
hoi meiden heeft iemand ervaring met deze ovu testen? http://cgi.ebay.nl/30-OVULATIE-TESTEN-e ... dZViewItem knuffs lonny
Hoi dames, vraagje, als je maansteen niet goed bij je past, kan hij dan ook averechts werken? Ik heb hem nu 1 ronde om en mijn cyclus is nu in de war. 7 dagen overtijd, maar nega testen...