Ik draag mijn maansteen ook 's nachts. Zit met een veiligheidsspel in mijn ondergoed. Het maakt niet uit dat je hem af en toe niet om hebt hoor, volgens mij.
ik zit nu in mijn echte wacht dagen en heb het nu niet om. zou het dan niet lukken deze maand doe ik hetgewoon weer om.. heeft ie even rust gehad!
Hallo dames, Waarschijnlijk betekend het niets maar wil het toch ff vragen..... Ik zit in ronde 8 en heb al 6 rondes een elastiek armbandje met allemaal kleine maansteentjes. Nu wilde ik vandaag een vlieg wegslaan en toen vloog ineens mijn armbandje van mijn pols, de lucht in en kwam op de grond terecht. Hij is nog wel heel alleen zijn er een stuk of 10 kleine stukjes maansteen afgebroken. Mijn vriend heeft totaal geen verstand van dit soort stenen maar hij maakte toevallig een opmerking "misschien heeft tie zijn werk gedaan" en toevallig heb ik dat wel eens vaker gehoord..... Zou dit inderdaad wat kunnen betekenen? I hope so! Zou wel bizar zijn. Groetjes, Wendy
Hoi, Ik heb even een vraagje, misschien weet iemand hier een antwoord op. Sinds vorige week draag ik ook een maansteen. Maar ik best wel veel last heb van puistjes sinds ik met de pil ben gestopt. Nu zag ik op internet dat de flouriet steen kan helpen bij puistjes. Dus zit ik te denken om die ook te kopen, baat het niet schaat het niet. Maar mag die eigelijk we samen met de maansteen? De maansteen heb ik aan en veiligheidspeld aan met onderbroek zitten, en de flouriet wil ik om me nek gaan hangen denk ik. Weet iemand hier misschien antwoord op? Groetjes merels
Ik heb naar de persoon gemaild die deze site beheerd en gevraagd welke stenen het beste bij me passen. Zij pendelde welke stenen bij me passen. http://www.dekristal.com Zij zal ook wel weten welke stenen wel en niet bij elkaar kunnen.
nou.. mijn eigen ongeduld heeft mij ingehaald. heb kruitvat test gehaald.. en tja hoor.. binnen 5 minuten was ie DIK poisitief. schoonzus vragen voor digital later... en ja hoor ZWANGER zie mijn foto's ik ben helemaal giegilig.. even pizza maken
Pixie wat een geweldig nieuws. Daar mag je best giegilig om zijn. Gefeliciteerd en geniet ervan. Succes.....
wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene* zuurtje Ronde 2 - Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * angilla Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola * lonny * Mac Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 Ronde 5 - Suzie80 * Elke1976 Ronde 6 - limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 16 - Alies05 Ronde 44 - wickedwitchy Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 * Saffie Ronde 7 - Giegel Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) ZWANGER 3e met maansteen 3e ronde - Pixie 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : di 14 oktober om 22.02). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! *********
wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene* zuurtje Ronde 2 - Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * angilla Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola * lonny * Mac Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 *Elke1976 Ronde 5 - Suzie80 Ronde 6 - limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 16 - Alies05 Ronde 44 - wickedwitchy Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Pixie * Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 * Saffie Ronde 7 - Giegel Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) ZWANGER 3e met maansteen 3e ronde - Pixie 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : om 11.13, dag van 15 september). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! *********