Wil jij al in het roze Pixie? Ben je al aan het idee gewend? Vast niet, dat duurde bij mij in elk geval een hele tijd!
ik meende al te vragen of je geen andere banner zou kiezen maar je bent al aan het zoeken. kies maar een hele mooie uit, ben er zeker van dat hij je heel goed zal staan
Vandaag 19 dagen overtijd, nog niet ongesteld dus.. 3 negatiefe zwangerschaps testen.. Wat denken jullie ? Wel of niet goed? En ik ga morgen naar de dokter
Phoe, 19 dagen overtijd is wel erg lang. Ben je nog aan het ontpillen? Waren je andere cyclussen wel regelmatig? Succes bij de dokter morgen. Ik ben erg benieuwd wat hij/zij zegt!
oh staat er niet bij haha.. maar er is een topic ergens over pendelen.. caruli doet het volgens mij niet meer
vandaag dokter geweest, die zei dat ik nog maar een test moes doen. Net test gehaald van kruidvat, en die was negatief...en ik weet het allemaal niet meer hoor..
Hier nog een onzeker schaapje. Na mijn miskraam geen ongie gezien en nog geen positieve test. Inmiddels 6 weken geleden dus dit weekend weer testen. Als ik jou was zou ik morgen ochtend nog een test doen (kruidvat 2 voor 5) Als deze negatief is de huisarts bellen en door hameren dat je verder onderzoek wil. Zo lang over tijd is niet normaal tenzij je cyclus altijd onregelmatig is geweest. Als ik volgende week nog geen ongie heb gehad of een positieve test dan ga ik ook bellen en dan kijken ze me maar na. Ik heb trouwens wel kramp achtig gevoel onder in mijn buik en dat herken ik wel van mijn vorige zwangerschap. Kon je soms gewoon maar in je buik kijken want onzekerheid is zwaar kl*te
Hmmm ik haat onzeker zijn. Ik wil gewoon een lief beebje in mn buik! of op zn minst ongesteld worden en het verder proberen! Ik zou echt niet weten waarom ik anders zo lang overtijd ben
Als ik jou was zou ik gewoon naar de dokter gaan en een bloedtest vragen! als je niet zwanger zou zijn kan het wel iets anders hormonaals zijn!
wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene* zuurtje Ronde 2 - Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * angilla Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje Ronde 11 - nailey Ronde 39 - miriam25 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - afrola * lonny * Mac Ronde 4 - Soezah * eslove * hanna1974 * Elke1976 Ronde 5 - Suzie80 Ronde 6 - limmeke Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - kanjer Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 16 - Alies05 Ronde 44 - wickedwitchy Ronde 68- Debsje1977 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 9e ronde - lautje1979 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Chico Ronde 4- Sammie88 Ronde 6 - 00Wendy00 * Saffie Ronde 7 - Giegel Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) ZWANGER 3e met maansteen 3e ronde - Pixie 4e maand/cyclus maansteen Ronde 4 - Bia74 Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 10 - Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : di 14 oktober om 22.02). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********* nieuw volle maan staat erbij meiden laat em op!
eyey..., ik heb eventjes tussendoor in de lijst gekeken... maar mijn naam staat verkeerd... er staat nailey inplaats van naliey... en ik ga nu naar ronde 12... wil iemand dit veranderen...? thnx hihi
Net ff getest. Maar helaas niks. Maar nog steeds geen duiveltje te bekennen. Nu is het ook niet elke maand regelmatig. Denk toch dat we op gaan naar de 5e ronden.