Spannend Eslove. Wel vervelend he als je een onregelmatige cyclus hebt. Weet je ook niet wat je er mee aan moet zo.
Het is 3 maanden goed gegaan maar nu is het weer wachten. Ben in okt vorig jaar gestopt met de pil. Dus ik wacht nog maar ff af. Is er over een week nog niks dan nog een keer testen. Als het niks is dan ff langs de huisarts denk ik.
pixie, gefeliciteerd meid! Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn maansteentje niet meer elke dag draag is dat heeeeel erg? groetjes Inger
nee. ik heb het ook iets van 5 dagen voor NOD afgehaald. is toch namelijk alleen goed voor vruchtbaarheid en dan zou ie toch zijn werk hebben moeten doen al
mijn maansteen is een week geleden zonder dat ik het door had van mijn nek gevallen omdat een sluiting kapot is nu ben ik ook een week over tijd alleen heb ik wel een negatieve test gehad nu een week verder nog geen menstuatie opgang en ik voel het ook niet aankomen ofzo ik heb alleen wat steekjes en ik ben konstand moe tepels doen nogsteeds enorm pijn. Nu wil ik of gewoon ongesteld zijn of gewoon een positieve test volgende week hebben
Dus je bent nu al 2 weken over tijd?! Dan wil je idd wel eens weten waar je aan toe bent, wanneer heb je voor t laatst getest?
hihi, als het zo gaat als bij mij, dan ben je de eerste weken nog koud! Ik had een extra trui aann en zat met thee voor de verwarming te rillen de eerste tijd!
ZO hier zijn een paar lange wachters .... dan mag ik dus echt niet klagen dat ik het moeilijk vind om tot mijn NOD te wachten zo: :-# Sterkte jullie... Heb nog even een vraagje over mijn maansteenarmbandje: De laatste dagen zijn mijn steentjes veranderd van kleur en ze weerkaatsen blauwig licht als er buitenlicht op schijnt.. het begon met een paar steentjes die dat deden en het worden er steeds meer... Eigenlijk wel grappig. Heeft iemand dat ook meegemaakt?
Hallo allemaal! Ik wil graag zwanger worden en wil ook een maansteen dragen daarbij. Ik zit inmiddels al op dag 43 van cyclus Ik heb zaterdag voor het laatst een test gedaan en negatief Maar nu vroeg ik me af of jullie snel antwoord kunnen geven op de volgende vraag.......ik ben nu op een site waar je maanstenen kunt bestellen in alle soorten en maten. Nu wil ik hem graag aan een ketting dragen, maar maakt het wat uit als je een zilveren hanger draagt? Of is het het beste om gewoon een losse steen aan een hangertje te dragen. Ik vind de hangers zo mooi, maar dan zit er wel een zilveren deel om de steen heen. Zou dat de werking te niet doen?
Ik las ergens dat je het beste een zilveren ketting of een touwtje kunt gebruiken. Geen goud. Ik zelf heb de steen aan een zilveren ketting.
Ik heb ook een steen met zo'n zilveren oogje eraan, anders kun je m zo moeilijk aan een ketting krijgen. Of je moet zo'n donutvorm steen nemen.
Sinds ik mijn maansteen armband draag, slaap ik als een roosje, maar ik ben evengoed nog zo verschrikkelijk moe. Ik heb het gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen. Hebben hier nog meer meiden last van?
waarom test je dan niet nog eens? het gebeurt vaker dat mensen pas vrij laat na nod zwanger testen. of denk je dat het door ontpillen oid komt?
Maakt het uit wat voor maansteen je hebt. Een hanger hart maansteen (regenboog), Knuffelsteen maansteen, Maansteen (regenboog) getrommeld. Of heeft het allemaal de zelfde werking?
weetjewel.. ik ben moe en zou de hele dag kunnen slapen maar ben al zwanger dus... weet niet waar je momenteel bent in je cyclus.