Na een bbz gehad te hebben en daaraan geopereerd te zijn , gingen wij met volle moed verder en hopen snel weer zwanger te mogen zijn , maar mijn uitgerekende datum van de bbz komt nu wel erg dichtbij (eind januari) en dat was toch wel mijn uiterste doel om dat te halen en al weer zwanger te mogen zijn , maar helaas ....... Gisteren is de ongi weer gekomen , lijkt wel of hij steeds heftiger en pijnlijker wordt .... Ik wil het nog een maand zo proberen en dan toch eens met ovulatietesten aan de gang gaan , ik meen mijn ei goed te voelen , en dan zou je zeggen , dan zou het toch wel een xtje moeten lukken ... Gelukkig hebben we alwel 2 lieve schatjes (zie mijn album) en dat verzacht een heleboel ........ knuuufffff
hallo marion ik ga er ook weer voor in 2009 mijn moet zakt wel in de schoenen elke maand als ik weer ongi wordt maar wie weet volgend jaar meer geluk. groetjes puck
heel herkenbaar , het moet toch een xtje lukken zou je zeggen ,vooral als je goed op je vruchtbare daagjes let dacht ik , maar dat werkt tot nu toe nog niet zo ! Wie weet in 2009 meer geluk !
bij mij zakt de moed ook langzaam in de schoenen nu 16 maanden bezig. nog geen 1 keer zwanger geweest. we waren samen met onze vrienden begonnen om zwanger te worden.. en die hebben nu al een zoon van 7 maanden lekker mannetje trouwens in mei 2009 moeten we weer terug naar gyn... mijn vriend heeft zwak zaad we hebben maar 35 % kans op spontaan binnen een jaar zwanger te worden.. we hebben nu ff het zwanger geworden op een laag pitje gezet ik had het gevoel dat ik gek ging worden.. we zien wel wat het nieuwe jaar ons brengt.
@Beebie , kan me heel goed voorstellen dat je er gek van wordt , ik heb er al behoorlijke last van en dan heb ik al 2 kanjers rondlopen en zijn we nu 6 maanden bezig , in mijn opzicht is elke maand wachten er een te veel ! Waarom moet je pas in mei terug naar gyneacoloog , moet je het eerst een bepaalde tijd proberen voordat ze verder gaan kijken ? En voor welke behandelingen komen jullie dan in aanmerking ? knuffff M@rjon
hallo allemaal. echt niet leuk als je zolang op een wens moet wachten. wij zijn dan nog wel niet zo lang bezig maar mijn cyclussen zijn vaag en soms geen ei. ik geloof dat ik nu 1 x een ei heb gehad. 6 januari mogen we naar de gyn. ik ben benieuwd. grtz suus
Ik hoop dat je ze snel kunnen helpen , Suusje ! Er zou eigenlijk bij elke vrouw een handleiding moeten zitten , dat was een stuk makkelijker ! Wordt je wel elke maand ong ongesteld , ook zonder ei ? Knuufffffff
beeby: ja ik zeg ook wel een we zien wel maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. hoe dan ook je blijft er toch mee bezig ik heb de knop voor omzetten nog niet gevonden. komen jullie dan niet in aanmerking voor iui of zo iets? suusje: ja zonder ei wordt je niet zwanger de gyn heeft vast wel medicijnen om je ei op te wekken en wie weet ben je dan zo zwanger. succes
Idd blijf je er veel meebezig en ik heb die knop ook nog niet gevonden , en dan zijn we bezig sinds maart dit jaar en ikben in die tijd dan 1x zwanger geweest ,maar dat was dus de bbz en die is operatief verwijderd ......... En ik moet zeggen , ik ga er blijf er steeds meer aan denken ,nog net niet 24/7 maar het komt daar wel in de buurt ,en dan heb ik nog best wel veel afleiding door onze 2 kanjers.......
hey hallo allemaal. allemaal een beetje bijgekomen van de kerst? hier wel. heb al 2 dagen een onwijs lage temp. 36.2. hopen dat die nu vnaf morgen stijgt en dan heb ik vandaag mn ei gehad.vorige keer mn ei ook 2 dagen een hele lage temp gehad en toen ineens hoog. gister nog geklust dus wie weet. grtz suus
eerst moeten we idd tot de 2 jaar zelf proberen.dan kijken ze verder wat ze gaan doen het is namelijk zo dat als we ivf of iui gaan doen we dan maar 2 % meer kans hebben om binnen een jaar zwanger te zijn duss volgens gyn hebben we dus best goed kansen het is wachten op een lucky shot...
Wie weet snel een lucky shot !Ik hoop het voor jullie , want als je graag zo'n wondertje wil , dan is twwe jaar proberen al zo lang , en als je dan weer moet beginnen ivf of iui dan ben je volgens mij ook zo weer een tijd verder .......dan idd maar een lucky shot ! @idd suus wie weet ! Dus je temp gaat omhoog na je ei ? En moet ie dan ook hoger blijven je temp ? knufffffff
Hier ook alweer een paar maandjes verder. Vorig jaar spontaan zwanger geraakt van ons meisje Hannah. Ik heb endometriose en ben daarvoor 2x geopereerd en in de overgang gebracht. Zodra ik weer ongi werd, mochten we gaan klussen en voila: bij Hannah was het in 1 keer raak. Nu helaas minder succes. Inmiddels de 5e ongi aan de gang. En mijn cyclus wordt er ook niet regelmatiger op. Hier ook niet elke maand een ei omdat mijn linkereierstok 'kapot' is doordat er een flinke cyste in zat. Dus vanuit de eierstokken gezien nog maar 50% kans op een zwangerschap. Komt er nog bij dat je iedere ei-rijping 'normaal' maar 70% kans hebt op een bevruchting... ik reken het niet verder meer uit. maar mag ik ook bij het cluppie?
Tuurlijk mag je erbij ! Gezellig ... Vervelend zeg ,je endo en de cystes , kan me voorstellen dat je niet meer gaat rekenen , maar we gaan met z'n allen duimen voor een wondertje !
Hallo allemaal, ik wil er ook wel graag bij, 10e ronde alweer en nog steeds niks...... wordt er soms een beetje moedeloos van...
Welkom Kattja , Inderdaad wordt je er een beetje moedeloos van he , idd met z'n allen gaan we voor een nieuw topic , nl :zwanger in 2009 !
hoe meer , hoe liever ! Bij mij beginnen de twee weekjes wachten nu weer ! maar je weet maar nooit ! Misschien over 2 weekjes wel 2 streepjes !!!