geen ei met ovu test, nu buikpijn :(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Florida13, Jun 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    Hallo, ik wil even komen zeuren ;)

Ik ben sinds deze maand begonnen met ovu testen (matecare). Ik heb nog geen ei kunnen ontdekken. Ik ben op 01 juni ongi geworden (24 dagen) en ben al op dag 6 begonnen met testen. vandaag had ik een heeeeeeeeeeel licht streepje. Nu heb ik op dit moment zo'n rare buik"pijn" dus ik ben bang dat ik mijn ei voel.....
    *zucht*

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Dat kan toch heel goed dan? Het is vandaag tenslotte 13 juni en als je op 1 juni ongi bent geworden lijkt dat me heel netjes. Hoezo ben je niet blij dan? Is toch juist handig om je ei te voelen?

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hieir ook nog geen ei... en hadd wel zo hoop gehoopt met die wonder etos pillen een kortere cyclus te hebben... *zucht* maar dan heb ik nu wel van dat afscheiding pfffff dus ik weet het ook niet meer... kijk maar in mijn album vorige ronde geen eens een vette positest gehad maar is toen wel me ei geweest.... maarja gaan we samen wachten :)

4. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    maar ik heb gister niet geklust! voor het laatst dinsdag..... Zou het vandaag nog zin hebben denk je? ik vind t zo raar dat ik geen positive ovu test heb gehad...

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik gebruik zelf geen ovutesten, maar heb weleens gehoord/gelezen dat de testen bij sommigen nooit positief worden terwijl er wel echt een ei is geweest. Ik zou nog wel klussen vanavond hoor, beter een keer teveel dan te weinig toch?

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Is het niet zo dat je ei er nog aan komt? Ik heb ook al een aantal dagen ovulatiepijn. Vanaf gisteren werd het streepje positief en vandaag was het echt positief (ovutesten). Dus soms heb je langere tijd die ovulatiepijn.

Groetjes

Sylvia

7. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    hoi Silvia,

dat zou natuurlijk eens goed kunnen zijn... ik wacht t maar even af. Ik zal morgen ook weer testen, kijke of hij poitiever wordt. Het is alleen voor mij moeilijk om steeds op hetzelde moment te testen. ik werk overdag en mijn collega's weten van niks... Dus ik ga denk ik morgen pas rond 18.00 uur testen..
    test jij 1 x of 2 keer per dag?

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi Florida,

Bij mij was het ook nogal onduidelijk omdat ik na mijn bevalling nog niet ongi was geworden, heb lang bv gegeven. ben nu sinds weekje helemaal afgebouwd en heb nu dus al mijn ei!
    Ik test 1 keer per dag. Ik heb ook personateststaafjes, werkt ook erg goed! Deze doe ik s ochtends en als het rechterstreepje donkerder wordt is dit een teken dat je ei eraan komt. Gebruikte het eerst met het apparaatje maar deze moet je aanzetten als je ongi net is geweest, en ja, die heb ik dus nog niet gehad.

Maar test dus in principe 1 keer, als de test bijna positief is, en ik heb dit overdag getest, dan test ik soms s avonds nog een keer.

Ik heb toch wel aantal dagen die ovulatiebuikpijn, vanaf maandag of dinsdag al.
    Hoop voor je dat je snel je ei signaleert! :D

Liefs

Syl

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Ik heb nu ook al 6 negatieve ovulatietesten :(
    Ik ben op dag 11 begonnen met testen.. Maar ik had verwacht dat ik nu wel een positieve zou hebben... Had donderdag wel een vaag gevoel onderin.
    Ik ben zo bang dat ik mijn ei niet vind :(

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik ben er zo 1 waarbij de testen niet positief willen worden.
    Ik krijg hele lichte 2e streepjes en dat betekend bij mij dus dat mn ei eraan komt.
    Positief worden ze niet, dus ik maak waarschijnlijk weinig lh aan.
    De eerste keer met ovu testen is altijd een beetje ontdekken he.
    Hoop dat jullie ei er snel aankomt :D

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Ik hoop het ook!
    Ik gebruik de digitale van CB.. Dus dan geeft hij steeds een rondje aan..
    Heb nu maar voor de zekerheid de teststaafjes van persona erbij gekocht... Als ik morgen nog niet positief test kan ik maandag weer testen..

Ik baal er zo van :(
    Hoop echt dat mijn ei komt.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Het kan ook zo zijn dat ze wel positief worden maar omdat je maar 1 x per dag test de piek van je LH mist zeg maar.
    Ik testte altijd 1x per dag rond 4 uur 's middags en het streepje werd dan wel iets donkerder maar niet super maar kreeg daarna gevoelige borsten en 14 dagen later ongi dus ging er dan vanuit dat ik wel een eisprong had gehad.
    Nu test ik al 2 cylcussen vaker op een dag, eerst 1x per dag zodra het streepje donkerder begint te worden soms wel 2-3 keer per dag en ook gewoon 's morgens. Daardoor ben ik erachter gekomen dat mijn piek vaak rond 11 uur 's avonds is terwijl ze aanraden te testen tussen 12-22.00 uur.
    Kost je misschien iets meer testjes maar wel meer zekerheid!
    Suc6! ;)

13. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Heb net dus teststaafjes van Persona gekocht.. Dus liever wat meer gebruiken dan me piek missen.
    Zal ik anders vanmiddag rond 4 uur ofzo weer testen... Of vanavond rond 8 uur...
    Zal dat helpen?

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Hoi Tessa8,
    Ik weet niet hoe dat met digitaal werkt ik gebruikte altijd van die goedkope ovutesten van matcare. Maar voor de zekerheid zou je vanmiddag nog een keertje kunnen testen en vanavond laat.
    Suc6!

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Ga ik zeker doen!
    Dankjewel voor je tip!
    Want volgens de calculator moet ik mijn ei ook vandaag of morgen krijgen.. Als hij nog later is dan kan ik hem hopelijk opsporen...

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Graag gedaan hoor ;)

17. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    he meiden,
    gister had ik al een ietsdduidelijker ovu test! Stras weer testen kijken of hij nu donderder wordt. Gelukkig..ik dacht dat ik hem nooit zou vinden!
    Kun je toch goed zien dat die calculator van hier toch maar een gemiddelde aangeeft... Mijn ei zou dus eigenlijk woensdag 11/6 moeten komen ipv morgen ofzo...

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Die calculator is ook geen methode om je vruchtbare dagen te ontdekken, het is gewoon een leukigheidje :) Idd gebaseert op gemiddeldes.
    Ik heb een LF van 12 dagen en geen 14, dus de calculator geeft mijn ei ook altijd verkeerd (net als mn banner)

Ik test trouwens altijd maar met een vaag 2e streepje. Heb die 3 dagen dat ik een 2e streepje had meerdere keren per dag getest en ze werden nooit donkerder helaas.

Hoop echt dat jullie je ei alsnog opsporen :D

Share This Page