Maansteen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by SandraK, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    KLOPT! Dat heet touch bij health! Zo maar een steen uitzoeken, is niet goed hoor! Kan het ook tegen gaan werken. Check dus even of je wel de gode hebt!

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Kun je dat ook zelf testen?

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat vraag ik me ook af.

dit is al me 2de ,de 1ste had ik gekocht via internet in de vorm van een hart ,die was ook stuk gegaan (laten vallen in de wasbak) en deze zitten nu scheurtejs in zag ik net,maar kan nog niet zwanger zijn want heb me ei nog niet gehad,heb hem nu afgedaan wie weet werkt het beter zonder steen om je nek

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik weet wel toen ik last had van slapeloosheid, iemand mij aanraadde een rozekwarts te kopen....dat heb ik gedaan, afwisselend gedragen en op mijn nachtkastje gelegd. En wonder boven wonder...ik slaap nu inmiddels weer als een roosje.. :D
    De steen is nu heel dof geworden en er zitten binnenin de steen scheurtjes...

Maar deze heb ik dus wel uitgekozen om de kwaal...

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    dit schreef Molly in het oude Maansteen topic:

Mijn zus heeft een boek over edelstenen en ze heeft bij mij een test gedaan om te zien of de maansteen geschikt is voor mij (was steeds duizelig en had het idee dat het door de maansteen komt). Je moet het volgende doen: hou de maansteen in je linkerhand en leg deze op je buik. Leg daar je rechterhand overheen. als je dan naar voren wordt "geduwd" is de steen geschikt voor je en als je naar achteren wordt "geduwd" is de steen dus niet geschikt voor je.

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dan slaapt mijn maansteen denk want er gebeurd helemaal niks hahaha

Share This Page