Mag je maanzaad eten als je zwanger bent want ik hoorde net van mijn collega dat je als je 2 bolletjes met maanzaad eet dat je dan positief test op een doping test dus dat vroeg ik mij ineens af aangezien ik hier lekker broodjes met maanzaad heb liggen : en ik wil het snel weten want ik heb honger
Hahaha ik heb het nog nooit gehoord... Volgens mij mag je je broodje gewoon lekker opeten hoor Smakelijk!
ja, dat van die dopingtest klopt!!!! maaar niet na 2 bolletjes maar na 200 bolletjes Het is pas geleden op tv geweest.
haha nou zo veel krijg ik ook weer niet weg. ben vandaag voor het eerst misselijk bahbah.. en het is zo heet..
nou even een antwoord van de bakker {mijn vriend}; Maanzaad mag nooit als grondstof gebruikt worden dan kan de werkzamestof niet verbranden. als decoratie {dus boven op de bolletjes} mag dit weer wel want dan verbrand deze stof... Dus meiden geen zorgen als de bakker bij jullie het goed doet is er geen enekele reden om je druk te maken. Doet de bakker het fout kan hij gestraft worden.