Hallo allemaal Ik was vd week aan het zoeken naar een toetje voor ons mannnetje met kma. Is nogal moeilijk want overal zit of koemelk in of soya. Maar....nu heb ik zelf custardvla met pepti gemaakt en hij vond het heerlijk!! Dus voor alle kma mama's die hun kindje af en toe een lekker toetje willen geven: Benodigdheden: 180cc water 6 scheppen pepti 1,5 eetlepel custard 1 eetlepel dixap peer Custard aanmaken met een klein beetje water en het dixap zodat je een papje krijgt Melk klaarmaken zoals altijd en dat aan het papje toevoegen: aan de kook brengen (goed kloppen) en zodra het de juiste dikte heeft in 2 bakjes van 100cc verdelen en smullen maar! Succes
Ik heb het hier een x geprobeerd met rijstemelk maar dat vond ik echt vies. Voor dochter nooit gedaan. Ze krijgt hier vaak wat fruit als toetje. Wij eten zelf nu ook nooit een toetje. Manlief houdt er niet van en ik heel lang niet kunnen eten ivm dieet voor dochter.
Rijstemelk? Ja dat had natuurlijk ook gekund, maar is dus niet zo lekker? Wij doen idd ook vaak fruit, maar soms wil ik hem iets anders geven, of als hij zijn flessen weer eens niet goed drinkt een beetje extra pepti erin krijgen
Pepti is ook geen slagroom, maar die smaak is hij gewend, ik heb het geproefd en vond het ook best ok