Wie begint er ook binnenkort aan de 2de IVF-poging?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla Rose, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee meiden,

De titel zegt het al. Wie zijn er ook van plan binnenkort te starten met de 2de IVF-poging?

Wij zijn op dit moment 3,5 jaar onderweg naar ons mooie eerste wondertje. Bij ons is er sprake van zogenaamde onbegrepen onvruchtbaarheid, dus er is geen rede gevonden. Vorig jaar januari-februari-maart hebben we 3 iui-pogingen gehad, helaas zonder resultaat.

In augustus vorig jaar hebben we onze eerste IVF-poging gehad. We hadden 6 eitjes die allemaal bevrucht werden. 5 ervan deelden zich ook. 4 embryo's ervan waren perfect mooie A-tjes. 1 ervan werd terug geplaatst en helaas is die poging mislukt.

3 embryo's werden er ingevroren. 2 ervan werden begin februari ontdooid, 1 ervan was geschikt voor terugplaatsing (B) maar helaas mislukte deze poging ook. Meteen zijn we verder gegaan voor het laatste embryo, maar helaas haalde deze het ontdooien niet.

Na een pauze willen we ons de volgende ronde weer aanmelden voor de 2de poging. Wie begint er ook aan een 2de of 3de poging en heeft er zin om af en toe hier alles van zich af te kletsen?

Liefs Milla

2. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Helemaal niemand?

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi lieverd! :)

ik ga je onwijs steunen!
    denk dat er veel meer pogingers zijn hoor!
    ze komen vast wel.
    (of zitten bij ' wie ook in juli aug een cryo/ivf/poging ' ofzoiets?)

SMAK!

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee lief kling.. jij stalkt me ook overal hè.. haha!
    Maar denk dat er idd niet zoveel respons is.
    En ik heb geen zin in zo'n massaal topic.
    Dus dan laten we het hier maar bij.
    Gaak jou gewoon lastig vallen :p

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    heheh, ik ben nou eenmaal nogal thuis geraakt in dit MMMhoekje en uiteraard van jij mij op :)

daarbij: ik ben je steunpanty! :D

waar babbel je nu mee?
    dan hou ik je daar in de gaten.

je weet me ook whatsapptechnisch te vinden he? (alleen nu niet, gsm geen bereik bijna hier in la douce france)

zet m op schatje.
    de weg naar beebje in de MMM is MMMoeilijk maar de beloning is MMMooier.

SO dat seg ik gewoon hier! :p

KNUFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Hoi Milla,

Bij mij is ook de eerste poging IVF mislukt en helaas geen ingevroren eitjes. Dus als ik nu ongesteld wordt ga we naar poging 2.

Ik wil graag met je schrijven en heb ook geen zin in z'n mega topic, dat kan ik allemaal niet zo goed bijhouden! ;)

Wanneer mag jij beginnen aan je 2e poging?

Liefs Lynn

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hoi Lynn,

Leuk dat je mee wilt kletsen! Ik kan me aanmelden als ik ongesteld word. Dat moet dit weekend zijn, spannend toch wel weer.. Maar het kan zijn dat het al te vol zit en dan wordt het 1 maand uitgesteld. En jij dus ook als je ongesteld bent? Zou 'leuk' zijn als we tegelijk kunnen starten. Heb jij een lang of kort protocol? Hier lang. Deca op dag 21, 2 wk later puregon erbij.

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Thanks lief kling! Geniet er ng even van in de zon!! Hoe lang blijf je nog?

9. Hoi Milla,

We lopen niet gelijk dan want ik moet over 3 weken ongesteld worden.
    En met een kort schema op dag 2 Puregon en op stimulatie dag 5 Orgalutran. Vorige keer heb ik wel een lang schema gehad met decapeptyl dit omdat ik de eerste punctie onder een roesje heb gehad. Deze punctie krijg ik alleen morfine heb ik trouwens zelf voor gekozen.

Liefs Lynn

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Milla@ Lieverd ik heb de pogingen al gehad helaas geen resultaten zo als je weet.
    Maar ik wil je graag steunen en je hier gaan volgen.
    Heel veel succes meis.

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @lynn: mocht ik deze ronde meteen mogen starten gaan we wel een beetje samen op. Dan begin ik over drie wk met deca en 2 wk daarna met puregon. Dus dan zou ik vanaf nu over ongeveer 7 wk de punctie hebben, jij natuurlijk wel eerder dan. Maar het scheelt dan niet heel veel denk ik?

@ marnat: thanks, lief van je!

Vind het hier nu wel weer even heel moeilijk en spannend. Nog niet ongesteld en zelfs na al die tijd blijf je dan toch hopen op een wonder. En ook dat het definitief de 2 de poging wordt. We gaan het zien...

12. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag Milla en Lynn,

Ik zit er en beetje tussenin. 1e ivf waren er van de 13 eicellen geen 1 bevrucht.
    Daarna over op icsi. Ik had van de 11 8 bevruchtingen en 1 topembryo terug geplaats, maar helaas niets geworden. Nu nog 3 in de vriezer, waar ik er woensdag 1 van terug krijg.
    Mij lukt het ook nooit om die grote topics bij te houden, maar het is toch fijn om alles van je af te schrijven. Dize is nog overzichtelijk ;)

@ milla hoeveel dagen ben je nu overtijd?
    Ik ken het hoor, ook al is bij ons de kan o,o, je blijft toch hopen.

Hoe denken jullie over de cryo terugplaatsingen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb.

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Cryo's hebben als ze eenmaal goed ont dooid zijn in ons ziekenhuis een iets grotere kans om te blijven plakken,maar het gaat ook net iets vaker mis. Dus uiteindelijk evenveel kans. Bij mij was er helaas maar 1 cryo goed ontdooid van de 3 daarom heb ik er wat minder mee. Maar ik ken verschillende meiden hier op zsp die een prachtkindje uit cryo hebben! Dus ik ga voor je duimen!

Ik ben nog niet overtijd, ik heb een cyclus tussen de 24 en 28 dagen, en zit nu op dag 26.

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lieve Milla,

ik lees met je mee en denk aan je!

XX

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Thanks leo..

Vannacht ongesteld geworden, dus morgen maar proberen me aan te melden.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    milla@ Graag doe ik dat voor jou , en een knuf stom lijf ook he! hoop voor je dat je gauw mag beginnen en een pracht wondertje mag krijgen.

Hier nog een week en dan weet ik meer. ben benieuwd .

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @milla rose
    Thankx! ik ga het nu toch ook wel spannend vinden.
    Balen van ongi, ik hoop da tje snel een startdatum hebt. Sorry als je het al gezegd hebt maar heb je een lang of kort schema?

18. jackb

jackb Actief lid

30 mrt 2011
    118
    0
    16
    hey meiden,

me even voorstellen..

ik ben jacky getrouwd met een schat van een man en een dochter van bijna 4 ..
    toen ik zwanger raakte van mijn dochter waren heeel wat artsen verbaasd dat ik spontaan zwanger was geraakt want dat was eigenlijk niet mogelijk.. als na 7mnd wilde ik graag een brusje.. maar helaas bleef dat uit..
    afgelopen maart eerste icsi poging geen cryo's en helaas mislukt..
    18juni begonnen met mijn tweede poging icsi..afgelopen donderdag punctie gehad en gisteren mijn terugplaatsing gehad van een 8cellige en nog 1tje in de vriezer.. spannend allemaal..
    en hoe is het vandaag met jullie?
    ik wil jullie heeeel veel geluk wensen..

heel veel liefs jacky

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @vriesje: hier een lang schema. Dus op dag 21 starten met deca, 2 wk later puregon erbij en daarna punctie.

@marnat: voor jou ook spannend ja.. krig jij vrijdag het gesprek?

@jacky: wat spannend! Je hebt het er dus al een beetje op zitten voor deze ronde, al het spuiten en de bezoekjes aan het zh. Hoe ging de punctie? Wat fijn dat je ook nog een cryo hebt! Maar natuurlijk hopen en duimen we dat je die niet nodig hebt!

Hier vandaag groen licht gekregen: De poging gaat door. 30 juli kan ik beginnen met deca. De rest van het schema krijg ik toegestuurd. Ben erg teleurgesteld geweest dit weekend, maar nu ook wel blij dat er weer iets loopt. Nu hopen dat het ons eindelijk gaat geven wat we al zo lang wensen!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Milla@ Groen licht meis top ! nu op naar een topper meis duim .
    Ja spannend idd bijna vrijdag maar ben er rustig onder hoor .
    Denk er niet veel aan afleiding op het werk he.

jacky @ Jij ook succes meis.

Deel Deze Pagina