pff ik weet het niet meer... kv testen vaak vals positief?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sunshineS1976, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

#1 sunshineS1976, 12 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2015
    Ik weet het niet meer...
    Ik heb zware pcos. Onze kindjes via mmm ontstaan.
    Uit mezelf spontaan zwanger lijkt/leek zo goed als uitgesloten. Ik heb geen cyclus, nooit gehad ook.

Nu twee weken geleden voelde ik me even raar. Ik heb een kv-test gedaan toen. Een tuur-tuur-tuur streepje na een kwartier. Met een uur later een beetje teruggelopen urine aan de rechterkant. Een dag later was een andere test spierwit. Dus vals positief...of misschien een eisprong geweest?

Nu 13 dagen later... sinds gisteren zere borsten en wat pukkels in mijn gezicht. Vraag me niet why maar ik had nog 1 testje liggen en ik deed m vanmorgen. En binnen 5 minuten zag ik een streepje. Het is heel licht maar het is geen tuur tuur tuur... en hij is roze voor zover ik kan zien.
    Echter twee uur later zie ik weer teruggelopen urine aan de rechterkant.

Wat moet ik hiervan denken want ik word nu wel een beetje gek bij toch zo een vrij duidelijk streepje... op de foto is hij minder goed te zien maar toch zie ik m wel. Is dit echt positief of toch ook vals?

Bijgevoegde bestanden:

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Oh foto laadde niet,zie hem nu wel. Ik zie toch echt wat,bij mij was dit voorbode van donkere testen dagen erna.toch even door testen! De eerste heeft dan misschien op eisprong gereageerd idd.

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    de eerste is nier zozeer vals als de streep er pas na 15 min stond. dan is hij gewoon sowieso negatief want je mag hem dan niet meer aflezen. als je de 2de binnen vijf minuten zag dan zou hij gewoon positief moeten zijn maar zou voor de zekerheid over 2 dagen weer een test doen.
    Persoonlijk heb ik echt nooit problemen gehad met de kruidvat test. wanneer er binnen 5 minuten een streep stond was ik echt zwanger en anders was hij wit. denk dat er dus ook nog wel goeie testen in het rond gaan ;)

succes!

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik zie alleen niks op de foto als ik eerlijk ben, sorry. misschien komt dat omdat ik op mijn telefoon kijk, maar hier is hij wit op de foto.

5. sunshineS1976

Ja "vroeger" bij mijn oudste ging dit ook zo... ook zo een streep...
    Maar die bleven goed en geen doorgelopen urine en nu wel. Al verscheen dat pas na 2 uur.
    Het is meer dat dit niet in de planning zat en veeeeel te snel als dit echt positief is... Vandaar dat ik hem een beetje flip nu...

6. sunshineS1976

Hij is nu idd ook onduidelijker dan in mijn bestanden. Bijna niet te zien zo idd.
    Maar goed in het echt zie je m zo maar vraag me af of t klopt Door die teruggelopen urine of dat het een foute test is...

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Misschien dan voor je eigen rust een ander merk kopen en testen? andere blijf je er denk ik over nadenken.

als hij er nog steeds staat kan het denk ik geen foutieve test zijn, ook met teruggelopen urine. er zijn hier meer meiden geweest met een duidelijke urine vlek die zwanger waren met een streep + vlek.

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Lastig! Enige manier is nog een keer testen!

Succes! Wel spannend!

9. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    ik heb ook pcos (en echt behoorlijk) en onze dochter dmv van hormonen en iui en zie mijn onderschrift! de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;). ik zie idd een streepje, maar zou toch ff doortesten als ik jou was. dan weet je het zeker. succes meid!

10. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik denk dat die test 13 dagen geleden reageerde op je eisprong en dat deze test een beginnende zwschap is. Ik zie t streepje wel..

11. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie het streepje ook.

Ik heb ook pcos. En onze tweede is op natuurlijke wijze gekomen. Onze eerste was toen ook 4,5 mnd

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zie wel een streepje hoor. Zou morgen of overmorgen weer testen als ik jou was.

13. sunshineS1976

Vanmiddag nog een testje. Duidelijkere roze streep...

Maar het gekke is: ik heb ook een bloedtest gedaan vanmiddag een de uitslag is negatief zei de ha!
    Waar reageren die streepjes dan op? Toch een ei? En 2 wkn geleden dan? Ik snap er echt geen hout meer van...

Bijgevoegde bestanden:

14. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Kruidvat testen zijn zeer gevoelig. Kan zijn dat er nog zeer weinig hcg is en dat beschouwt de huisarts als negatief.

Met pcos zijn er vaak hormonale schommelingen misschien dat de test daar op reageert?

15. sunshineS1976

Testen van twee dagen.
    Loopt op. Maar vrijdag was bloedtest negatief. Onderste streep is van vanmorgen.
    Ik heb nu eindelijk een witte test die wit blijft dus al die andere testen is flink wat mis mee.
    Vind dat echt niet kunnen. Het is dat ik een bloedtest heb laten doen maar anders had ik hier uit afgeleid dat ik zwanger zou zijn.
    Voor mij deze testen niet meer... maar goed een vierde gaat er waarschijnlijk toch niet meer komen :p

Bijgevoegde bestanden:

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat kan niet. Een bloedtest kan namelijk veel eerder HCG aantonen dan een urinetest.

Kan het zijn dat je door je PCOS valse streepjes op je zwangerschapstesten krijgt? Bij PCOS heb je vaak een krans van eitjes om je eierstok waardoor een verhoogde LH-gehalte. Ovulatietesten werken vaak ook niet goed bij PCOS (geven vaak langpositief ondanks geen eisprong). Sommige zwangerschapstesten waaronder die van Kruidvat) reageren op een eisprong, een verhoogd LH-gehalte.

Deel Deze Pagina