Hi Dames, Nadat ik gisteren last kreeg van een bloeding (helder tot donderrood bloed) dacht ik ongesteld te zijn. Jammer dacht ik maargoed wel meer inzage in mijn cyclus. Nou heb vanmorgen nog een beetje bloed gehad had ik een tampon in gedaan. Deze een paar uur geleden eruit gehaald en daar zat alleen maar een klein beetje bruin bloed in. Zaterdagochtend een test gedaan en deze was heel licht positief ..Dagen erna getest en was het negatief. Ik dacht dus dat ik daarom 'ongesteld' was geworden. Hoe kan dit? liefs!
Vanmorgen beetje bloed verloren en weer is het rustig. Zou het een innesteling kunnen zijn?!?! Ik ben mijn temp bij blijven houden op advies van (wilde dit weer oppakken na mn ongi) en zat de afgelopen 2 dagen op 37/3, 37/4 en vanmorgen op 37.1..
Dat weet ik niet, dat ligt eraan wanneer ije NOD is? Zaterdag had je ook een test gedaan toch? We zijn nu 5 dagen verder, vandaar.
dat is dus nog even de vraag wanneer mijn NOD is... Ik dacht dus eergisteren aangezien ik toen dacht ongesteld te zijn maar kan dit niet echt een ongi noemen. Maandag had ik nog getest en deze was negatief ..
Hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? En wanneer heb je je ovulatie gehad? Dit is belangrijk om te weten, wellicht heb je inderdaad te vroeg getest maar dat weet ik niet.
Dat weet ik dus niet aangezien dit de 1e ronde is na het stoppen met de pil. Ik dacht dus 33 dagen aangezien ik eergisteren voor het eerst bloed verloor... Maargoed, als het innesteling is, kan ik over een week pas testen. Mss is het een hele korte en matige ongi door het ontpillen ...
Nee hoor, al vanaf een paar dagen na innesteling kun je een test proberen. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan. Als je pas over een week gaat testen, loop je het risico dat je test op je naderende eisprong gaat reageren. En ja, dat kan met een zwangerschaptest, hoe vreemd wellicht ook.
ik zal er toch maar vanuit gaan dat het een minimale ongi is (ivm ontpillen?) aangezien ik zaterdag licht positief testte maar wat hoogstwaarschijnlijk niet is doorgezet.
Ik had ook 2 dagen heel licht bloedverlies. Nu een paar dagen later een test gedaan wat denken jullie positief of niet?
Ik zie wel heel licht een plusje. Mijn ongi (zo kan ik het t nog niet eens noemen ) is inmiddels voorbij. In totaal mss iets meer dan een maandverband vol. Ontpillen? ?
Mikkie32: het lijkt mij vreemd dat jij bij get ontpillen zo weinig bloed verliest? Mss nog eens testen voor de zekerheid Pancakes: het is da deboeling dat er een + verschijnd in het 1 ste venster.
Je lichaam kan behoorlijk van slag zijn tijdens het ontpillen. In de regel is de eerste dag dat je helder bloed verliest, hoe licht dan ook, de eerste dag van je nieuwe cyclus. Een enkeling heeft natuurlijk een innesteling, maar als je negatief test dan is het gewoon een menstruatie.
Ik wil je geen hoop geven, maar dit klinkt mij heel erg bekend! Ik werd ook 'ongesteld' voor welgeteld 1 dag op mijn NOD. Vervolgens 2 weken lang niks meer en negatieve testen. Totdat ik exact 14 dagen na mijn 'menstruatie' een positieve test in handen had!!! Die 'menstruatie' was dus gewoon een innestelingsbloeding. Dat verwachtte ik dus echt niet op mijn NOD hahahah
Ik zou willen dat dat bij mij ook was maar ben 4 dagen ongi geweeet, welliswaar niet veel maar ik reken het toch wel als ongi. . Gezien de pijntjes die ik heb ben ik zojuist bij de dok geweest en die kon nog wat bloed zien met uitstrijkje ( voor de zekerheid omdat ik pap b heb gehad) maken en kon zien dat ik vruchtbaar was omdat de baarmoedermond anders stond?! Krijg voor de zekerheid ook een echo.