Hoi dames, Geen leuk verhaal, maar ik deel het toch met jullie aangezien het iemand ooit misschien wél kan helpen. Voor degene die mijn vorige topics niet kennen: 1 week overtijd, daarna lichte bloeding (dan weer stoppen dan weer licht bloeden) 6 dagen lang. Test negatief (Action en CB), wegens aanhoudende symptomen meerdere malen getest. Weken later gaf Leidapharm positief tegelijk met twee negatieve test van zowel kv2x5 als bigbazar. I.v.m. de twee negatieve testen en advies van de lieve dames hier (we kunnen van ons zelf al niet zeggen wat er in ons lichaam speelt laat staan van een ander so no one to blame!) toch nog menstruatie afgewacht. Rond de verwachtte tijd, dagje later, ongesteld geworden de maand erna. Wegens de heftigheid van krampen en daarnaast misselijkheid en duizeligheid, simpelweg beroerd en nergens toe instaat toch verloskundige opgebeld met bovenstaand verhaal. Langs gegaan.. Bevestiging dat ik zwanger moet zijn geweest i.v.m. positieve test, maar dat er toch een foutieve embryonale ontwikkeling heeft plaatsgevonden die uit in een miskraam. Echo (inwendig) liet niks zien. Misschien door het bloed... Vandaar ook nog de gedachte gehad "misschien zei de verloskundige het (dat ik zwanger was geweest) alleen maar om mij niet als een suf te laten voelen", maar toen ik tijdens deze 'menstruatie' behoorlijke stukken weefsel verloor werd de afgebroken zwangerschap toch behoorlijk bevestigd. Tja, geen leuk verhaal, maar voor diegene die met Leidapharm positief testen en misschien met andere testen niet, of simpelweg onzeker zijn over hun zwangerschap, misschien een kort door de bocht advies maar: Ga simpelweg naar de verloskundige toe of bel ze op voor advies of voor bevestiging, ze stellen je graag gerust met een echo en hopelijk mag jij dan wel je kindje veilig in je baarmoeder zien zitten. Liefs,