Maar 1 dag menstruatie, bijna altijd nachtzweten, etc.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SeaShell, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb ook de ovulatietest van Kruidvat gehad maar daar had ik ook heel veel vals positieven. Toen heb ik de ovulatietesten van Sensitest besteld via internet en met deze heb ik goede ervaringen.

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als dit een kruidvat test is, dan heb je er niks aan helaas.
    Die geven idd vals positief.

Ook als je pco hebt kunnen ovu testen vals positief geven (en die kans zit erin bij jou)

Je kan dus klussen, maar hou in gedachten dat ze ook niets aan kunnen geven.
    Zeker als je 4 dagen geleden ongi bent geweest, dan heb je nu toch echt nog geen (goed) ei.

De gyn zei dat 1 dag ongi zijn niet goed is.
    Waarschijnlijk maak ik te weinig baarmoeder slijmvlies aan (want dat is wat je afstoot bij een ongi) waardoor er geen vruchtje kan innestelen.
    Maar ik zit nu aan de medicijnen voor mn schildklier en daarmee zou ook mn ongi beter moeten worden.
    Mn afgelopen ongi was al meer dan alle andere keren, dus misschien werkt het wel!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

de kruidvat ovu testen zijn idd troep blijkt maar weer.. vandaag volgens mij weer een positieve ovu test gehad ( zie album)

weet iemand ovu testen die wel betrouwbaar zijn?

liefs Daantje

4. SeaShell

Net een vriendin van mij een ovu test laten doen en daarbij is hij Niet positief, daarbij geeft hij alleen een streepje in het controlevenster :s blijf het raar vinden.. Deze week maar eens andere testen bestellen!

5. SeaShell

Hoi allemaal!

heb al 3 weken een zeer opgezette buik, terwijl ik van mezelf echt superslank ben, en nu knalt mijn buik bijna uit elkaar.. mijn darmen zijn het niet als het goed is.. kan het het ontpillen zijn? ( al 4 maanden gestopt)

toen ik net naar de wc ging had ik bij het afvegen ook rose bloed, maar dit is precies 7 dagen NA de vorige keer bloedverlies ( dat was 1 dag, maar wel helderrood)

weet iemand wat dat kan zijn?

liefs Daantje

6. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Heb je al eens een zw.test gedaan? Met deze klachten en testen zou ik toch eens naar de ha gaan.. Zelf gebuikte ik sensitest en babyboom testen. Die waren heel duidelijk en goedkoop. Dat je test al zo lang positief is, is niet goed. Of die testen zijn slecht (ik heb al meer klachten gelezen over die kv testen) of je bent zwanger of er is wellicht iets aan de hand met hormoonhuishouding. Sterkte, probeer eens een ander merk testen.

7. SeaShell

had vorige week al een zwangerschapstest gedaan, en daar kwam niks uit..

maar morgen krijg ik de uitslag van de HA over mijn FSH gehalte, en de 29e moet ik naar de gyn..

wordt er echt niet goed van.. pff
    dat mijn cyclus maar snel normaal is, want zo schiet het ook niet op

8. SeaShell

de HA heeft me net teruggebeld over de uitslag van mijn bloedonderzoek..

ik was echt SUPER zenuwachtig, maar mijn FSH waarde is 7,6 normaal dus.

GELUKKIG :d

Nu nog wachten op de afspraak met de gyn op 29 december!

liefs Daantje

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nou Daantje Pfff dat is iig alvast de eerste opluchting. super! Nu op naar de 29e. Ze zal dan waarschijnlijk wel eitjes zien en dan wordt het allemaal wat duidelijker voor je, ga voor je duimen meid

10. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Gelukkig maar!

11. Jenna78

Jenna78 Lid

18 nov 2008
    33
    0
    0
    Amsterdam
    Hopelijk heb jij je voor niets zorgen gemaakt en komt alles snel goed.

Succes!

Liefs Jen

12. SeaShell

Dankjewel voor jullie reacties meiden!

heb vandaag weer een ovu test gedaan die ik niog had liggen van het kruidvat, en wonderbaarlijk genoeg was hij dit keer WEL negatief ;) ( zie album)

alleen heb zo'n ontzettend last van een opgezette buik, niet normaal, terwijl ik normaal echt een superrdunne platte buik heb, ( voor foto opgezette buik zie album)

alleen 's morgens is mijn buik wel een stuk dunner als 's middags, ook al heb ik dan niet veel gegeten, toch lijkt het dan of mijn buik uit elkaar knalt.

iemand enig idee wat dat kan zijn?

liefs Daantje en iedereen een supergezellig kerstfeest gewenst :D

13. SeaShell

14. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Misschien komt het wel door je eisprong die zolang op zich heeft laten wachten.. Geen idee. Maar iig: je zit in de wachtweken zou ik denken! Succes!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Puur je darmen.
    Smorgens is bijna iedereen dunner dan smiddags.
    Je darmen gaan reageren zodra je iets eet of drinkt, dus dan worden ze weer dikker.

16. SeaShell

dankjewel dames voor jullie reactie! Maar ik heb het pas sinds een week of 3 dat dat zo is met mijn buik.. Voorheen was die de hele dag plat.. Maar ik vraag het maandag wel na bij de gyn ;) liefs Daantje

17. msbs

msbs Lid

13 dec 2008
    69
    0
    0
    kraamverzorgster
    TerApel
    wanneer moet je naar de gyn ?

18. SeaShell

maandag mag ik gelukkig naar de gyn.. ben het echt beu..

als die 3x1 dag dat ik '' ongi'' ben geweest ook niet meetellen, dan ben ik nu al ruim 130 dagen niet ongi geweest.. en dat zal zijn uitwerking ook wel hebben op mijn buik

19. msbs

msbs Lid

13 dec 2008
    69
    0
    0
    kraamverzorgster
    TerApel
    en als je voor de zekerheid nog 1 maaal een zwangerschapstest probeer kan nooit kwaad

20. SeaShell

ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken.. ;)

mijn moeder teste pas na 7 weken positief toen ze van mij zwanger was ( is dan wel een lange tijd geleden) maar zelfs bij het bloed prikken in het ziekenhuis zagen ze na 4 weken nog niks..

mijn moeder bleef volhouden dat ze zwanger was, en mocht 2 weken daarna nogmaals bloedprikken en toen bleek dus dat ze al 7 weken zwanger was..

wie weet.. op dit moment hoop ik natuurlijk dat ik hetzelfde meemaak nu, maar ik weet eigelijk wel beter in mijn achterhoofd..

maar ga voor de zekerheid vandaag of maandag toch ff testje halen.

thnkx :)

Deel Deze Pagina