zelf teste ik pas naar 2 maanden positief bij mijn zoon die is nu 6maanden dus is nog niet zo lang geleden
wauw.. gek he dat je pas na zo'n lange tijd positief testte? had je wel het gevoel dat je zwanger was? en wat een mooi ventje heb je, echt een plaatje! maar had je na 2 maanden dan een positieve zwangerschapstest of dmv een bloedtest achter gekomen? en had je wel een (regelmatige) cyclus? liefs Daantje
doormiddel van een bloedtest nee had zelf niks door buik was een beetje opgezet maar dacht dat ik teveel had gesnoeptik ging naar de dokter omdat ik aan de prik pil wou had een week daavoor ook al een bloedtest gedaan voor hcg moest daar als je aan de prikpil wou die was nega maar er worden standaart 2 gedaan en dus een week daar voor negatief en de week daarna positief
net een digitale CB test gedaan, en zoals verwacht niet zwanger.. we zien het maandag allemaal wel bij de gyn
ik kom net bij de gynecoloog vandaan en heb goed nieuws ze had inwendig gekeken met de echo en er was een heel groot eitje te zien in mijn rechtereierstok. hij stond echt op knappen.. maar het kon ook zijn dat het eitje was ''vergeten'' te knappen Nu moet ik als ik over een dag of 16 niet ongi ben geworden terug naar de gyn en dan gaat ze kijken of het eitje is gesprongen maar ik ( wie weet) zwanger ben, of als het eitje er nog zit krijg ik een tabletten kuurtje mee dat ervoor zorgt dat het eitje 'opgeruimd' wordt ik ben dus erg blij mag ik wel zeggen.. phoe, wat een opluchting!
nog even een vraagje dames; 14 december heb ik voor het eerst een dagje lang wat helder bloed verloren, en op ongeveer 30 december hoort mijn eitje te springen volgens de gyn. klopt het dan dat mijn cyclus deze maand 30 dagen is? 16 dagen voor de eisprong en moet je dan maximaal 14 dagen Ná de eisprong tellen? dan kan ik eindelijk een banner aanmaken
Even melden ; raar dat mijn ovutesten nu helemaal NIKS laten zien, ja, een heeeel dun streepje, terwijl mijn ei nu op springen staat volgens de gyn. En net na mijn ongi geven ze positief weer :s