De pil... Diana 35

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Tamara24, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara24

Tamara24 Actief lid

15 sep 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    Hoi dames,

ik heb dit onderwerp geplaatst omdat ik benieuwd ben of er meer dames zijn die die Diane 35 hebben gebruikt...
    en wat het effect was daarna? heeft het lang geduurd nadat je ontpild was.
    waar ik heel benieuwd naar ben is na hoelang ben je zwanger geraakt na het stoppen ervan?
    ik heb zelf 1,5 jaar diane pil gebruikt. ik ben er nu een half jaar mee gestopt en nog steeds niet zwanger.
    Zijn hier mensen die dit herkennen? Graag wil ik jullie reactie.

xxx Tamara

2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hallo tamara.. ik heb ook 5 jaar lang de diana 35 pil gebruikt. ik ben er in juni 2006 mee gestopt en nu ben ik dan toch binnen 4 maanden zwanger! dus het komt goed.. veel sterkte meid..

3. sabina4

sabina4 Lid

7 nov 2006
    45
    0
    0
    Maassluis
    Hoi Tamara

Ik heb denk ik een jaar of 10 de Diana geslikt. Ik ben aan de pil gegaan vanwege acne.

Eind september 2005 was ik gestopt. Twee maanden daarna zijn we begonnen en in januari was ik zwanger. Ik wilde niet gelijk zwanger raken, maar eerst de pil uit mijn lijf hebben. De diana is best een zware pil.

Ik denk alleen dat het bij iedereen anders is. Je moet ook maar geluk hebben met je eisprong. Ik gebruikte de persona erbij zodat ik wist wanneer mijn eisprong was.

Succes!

groetjes Sabina

4. Niet meer actief

Ik heb hem zelf ongeveer 7-8 jaar geslikt ofzo ik was uuh effe rekenen ongeveer in juli-september gestopt met pil en ben nu zwanger, heb geen last gehad van ontpillen want had meteen een goede cyclus en heb heel vaak doorgeslikt tijdens mijn pilgebruik soms werd ik maar 3-4 keer per jaar ongesteld haha het was een fijne pil maar merk nu ik ervan af ben dat het veel energie scheelde met toen ik wel de pil gebruikte...

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

heb hem 8 jaar geslikt...daarvoor altijd netjes ongesteld.. nu heb ik net een cyclus achter de rug van 223 dagen (volgens mij ben ik recordhouder op de pagina haha) Zit nu aan de clomid... maarre offe het echt aan de diane ligt? ht ligt in ieder geval wel aan het pilgebruik...

6. Tamara24

Tamara24 Actief lid

15 sep 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    hoi allemaal,

ja bij iedereen is verschillend...
    maar ik heb hem maar eigenlijk best kort gebruikt.. vergelijken met jullie. we zijn nu bijna 7 maanden bezig. ik heb ook gelezen dat diane 35 geen zware pil is maar andere soort hormonen bevat dan andere pilsoorten. en diane is eigenlijk al heel snel uit je lichaam is maar bij sommige mensen duurt het lang voordat de lichaam haar eigen ritme terug krijgt.. dus of het bij mij aan het ontpillen ligt weet ik niet precies. ik vind het allemaal maar vreemd. na stoppen met de pil was ik ook altijd netjes op tijd.. tot de laatste 2 maanden. laatste keer was ik 8 dgn overtijd... en daarna ongesteld.

xxx Tamara

7. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    Ik heb bijna 12 jaar deze pil geslikt. Ik ben vorig jaar januari er mee gestopt en was in september pas weer voor het eerst ongesteld. Daarna tot aan nu ben ik 1 keer in de twee maanden ongesteld. Ik heb eind januari een afspraak bij de gyn.

Deel Deze Pagina