Wat is dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikbenlief, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Meiden,

Ik zit met het volgende.

Wij zitten in de tweede rond voor een tweede kindje en mijn eigenlijke NOD zou donderdag a.s. zijn.

Aangezien ik gister wat symptomen had (zere borsten, snel in tranen, afkeer van chocolade, misselijk, moe, steken aan de zijkant van mijn buik), heb ik er gistermiddag een testje aan gewaagd. Deze was positief. Geen mega-dikke streep, maar toch wel duidelijk.

Vanochtend hetzelfde resultaat. Later op de ochtend had ik met afvegen bruinverlies, wat nu over is gegaan in rood verlies zonder stolsels of échte krampen. Mijn borsten doen nog steeds pijn.

Ik vraag me af wat dit nu is. Een vmk of een innesteling?
    Ik weet dat niemand me waarschijnlijk een heel duidelijk antwoord kan geven en dat ik ws gewoon moet afwachten, maar ik vind het gek.
    Toen wij voor ons 1e kindje aan het klussen waren, kon ik namelijk de klok gelijk zetten op mijn ongesteldheid en ook dit keer (we hebben 1 maand overgeslagen met klussen na het verwijderen van de mirena), waren de cyclussen op tijd (28dg). Nu heb ik donderdag 5 september mijn vermoedelijke ei gehad. En dit keer heb ik dus én een positieve test én ik word eerder ongesteld (of het is een mk).

Wat moet ik doen? De vk bellen? Of zullen zij mij uitlachen?

Deel Deze Pagina