Ik voel mij wat onzeker over mijn menstruatie. Het was mijn eerste na mijn mk in december, maar hij was maar 1 dag. Nu heb ik al nooit een lange menstruatie (dag of 3/4 waarvan eerste 2 het heftigst en dag 4 vrij minimaal), maar dit was zelfs voor mijn doen kort. Nu had ik heel sterk het gevoel zwanger te zijn, ik had diverse symptomen, deze namen af een dag voor mijn bloeding. In de dagen er voorafgaand waren mijn testen wit. Maar toen ik zwanger was, testte ik ook pas 5 dagen na NOD positief. Ik had ook last van kramen en vrij slijmerig bloed. Het begon vrijdagmiddag en was zaterdagochtend alweer over. Iemand dit ook meegemaakt, of kan iemand mij hier iets over vertellen? Alvast bedankt!
Herkenbaar!!! Ik heb na mijn MK en curettage ook al meer dan 8 maanden een cyclus die sterk wisselend met 1 dag menstruatie. Ik had vorige week maandag krampen en een bruine veeg met stolsels. Zaterdag een test gedaan waar een heel dun streepje te zien was. Vandaag was het helemaal wit, niet zwanger dan. Kan het bij jou een innestelingsbloeding zijn geweest? Ik weet wel dat mijn cyclus na mijn curettage helemaal en nog steeds van slag is.....
Dank voor je reactie. Ik hoopte uiteraard stiekem op een innestelingsbloeding, maar test van vanochtend was omowit op 5 NOD. Dus ben bang dat cyclus gewoon een beetje van slag is... Als het goed is heb ik mij ei weer rond de 30e. Dus gewoon maar weer klussen en opnieuw proberen.