Hai, Ben even benieuwd naar jullie ervaringen, i.v.m. mijn onregelmatige cyclus( zit soms wel 2.5 maand tussen) heb ik gisteren bloed laten prikken, ik ben benieuwd waar ze dan allemaal naar kijken. Is het alleen om te er achter te komen of je vervroegd in de overgang bent, of kunnen ze ok nog andere dingen zien? Ook heb ik aanstaande dinsdag een echo en ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. Vertellen ze direct als ze wat opvallends opmerken of niet? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
hoi meid meestal kijken ze in het bloed of je een eisprong hebt en naar de fsh waarde is idd van de overgang enzo of die niet te hoog is en echo om te kijken of je geen cyste hebt en of alles er goed uit ziet kwa eierstokken baarmoeder enzo veel succes meid hopelijk is alles goed en ben je snel zwanger
Hoi Dromertje, Omdat ik ook een hele onregelmatige cyclus heb moest ik ook bloed laten prikken. Ik weet niet meer precies waar je naar kijken maar uit mijn bloed bleek dat ik PCO heb. Tijdens mijn onderzoeken en dus ook de echo zei de gyn. niet direct wat ze zag maar dat hoorde ik tijdens een gesprek nadat ze ook de uitslagen van het bloedonderzoek binnen hadden. Maar misschien werkt dit overal anders.... Veel succes hoor!
De gyn heeft tijdens de inwendige echo gelijk verteld wat ze zag (overduidelijk PCO) daarna nog idd bloed prikken voor hormoon check hieruit bleek ook dat ik PCO heb. Veel succes en hoop dat je snel zwanger bent.