rot hormonen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stampertje, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik kan heel de dag wel janken. Alles zit tegen.
    Morgen naar de vk en ik weet dat ik op mijn kop krijg omdat ik nog niets ben aangekomen. (en ik ben ook niet vaak misselijk geweest) Ik ben nou 18.3 dagen zwanger en je ziet nog bijna niets!!! Ik krijg iedere keer te horen van iedereen je ziet nog niets hoor. (ik ben 1.57 en weeg 54kg dus niet dik)

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Waarom zou je op je kop krijgen???? Het gewicht zegt tegenwoordig niet zo heel veel meer hoor!
    Je kindje neemt het wel van jou. Kijk als je nou al broodmager zou zijn dan kan ik me voorstellen dat je misschien een opmerking krijgt, maar als je een normaal tot wat steviger postuur hebt, dan neemt je kindje het wel van je reserves.

Ik ben ook pas na de 20 weken wat gaan groeien.... ik zat tot 35 weken zelfs nog onder de 10 kilo.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ok... 1 ding... je krijgt echt niet op je kop van je verloskundige omdat je niets bent aangekomen hoor... je verloskundige is geen boeman! Die kijkt samen met jou wat er aan die misselijkheid te doen is...

En heel de dag alleen maar huilen, gaat het wel goed met je?
    Kijk eens op www.geenrozewolk.com of je je hier in herkent. Zo ja, zoek hulp!

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    je moet niet bijkomen om een zwanger buikje te krijgen hoor.

ik ben nu 12 kilo afgevallen tot hiertoe en mijn buik net een bal.
    hangt van je buikspieren af of je snel een buikje krijgt of niet.

je moet er niet mee inzitten hoor. op je kop krijgen lijkt me sterk.
    maar stress is zeker niet goed he. slechter dan niet bijkomen.

zet het van je af en geniet meid!

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ben pas een buikje gaan krijgen vanaf week 24.. toen leek het nog een buikje alsof ik wat was aangekomen en 2 weken later zag je beetje zwangerschapsbuik..

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Bij mijn dochters had ik al eerder een buikje vind het niet leuk dat iedereen erover zeurd en over het niet aankomen vorige keer vond ze het al niets dat ik niet was aangekomen. Eet goed (voor mij doen)

@debby ik ben niet depressief ofzo morgen of over morgen is het weer over.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    maart gelukkig maar!

Je buikje zal uiteindelijk wel gaan groeien. Over 3 maanden kan niemand er meer over heen!

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verschil kan er toch zitten in verloskundigen.
    Ik kwam tot 20 weken 16 kilo aan, ik vond dit veel, volgens vk was dit geen enkel probleem. Vanaf week 20 staat mijn gewicht stil en kom dus al 14 weken geen gram meer aan. Ook dit vind mijn vk niet boeiend want tja de baby groeit goed.
    Ze vragen eigenlijk ook nooit om mijn gewicht, ik begin daar dan zelf over.

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik moet daar op de weegschaal staan en dan komen ze zelf kijken hoeveel ik weeg.

10. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest alleen op de weegschaal tijdens mijn 1e zwangerschap, 12 jaar geleden.
    De andere 2 zwangerschappen nooit en nu deze zwangerschap weer niet.

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Misschien ben je nog niet veel aangekomen vanwege de borstvoeding die je geeft, ik weet dat dat veel energie kost voor je lichaam net zoals zwanger zijn, dus je lichaam vraagt dubbel engergie... Ik zeg ook maar iets hoor....

12. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    mijn vk vindt het niet belangrijk hoeveel je weegt..ze zei ook eten voor 2 is onzin..moest wel op de weegschaal staan 1 malig..ze zei dat is alleen om te kijken of je bmi goed is voor de rest zal je gewicht niet belangrijk zijn..

13. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    mn gewicht is alleen gevraagd bij het intake gesprek en daarna hebben we het er nooit meer over gehad.. ben nu 7.5 kilo aangekomen maar das echt pas van de laatste tijd want tot de 20 weken zat er amper wat aan.. en dat gehuil.. ja das om gek van te worden.. gaat nu gelukkig iets beter... maar ben nog steeds een groot mietje!! gaat hopelijk weer over straks..

Deel Deze Pagina