Hallokes! Ik zit met een klein vraagje / vervelend probleem! Ik ben momenteel bijna 21 weken zwanger en sinds vorig weekend heb ik wat irritatie aan de binnenkant van mijn bovenbeen! Dit weekend rondgelopen met een boxer die een beetje te klein geworden is (niet direct de kans gehad om me om te kleden).. Ik veronderstel dat dit hierdoor komt?! Het is een grote rode plek met enkele bultjes en het brandt! (aan beide kanten). Ik smeer er nu al een paar dagen nivea creme aan..maar ik weet niet of dit wel goed is..
Meestal als je hier last van krijgt wilt het wss zeggen dat je benen op korte tijd dikker worden en dat er waarschijnlijk stilaan striemen komen opduiken.. Kan zijn dat het ook gewoon een beetje geirriteerd is bij mijn zwschappen als ik snel dikker werd dan voelde het eerst tintelend, branderig aan. Daarbij...
ik ben ondertussen naar de dokter geweest met de uitslag want het ging maar niet weg! Ik moet nu al 3 dagen zalf smeren (iets tegen luieruitslag, dat babytjes krijgen) want het zou door de wrijving komen... nu is die rode uitslag paars geworden.. het is wel een beetje beter.. als het donderdag nog niet oke is moet ik terug gaan... iemand hier nog ervaring mee???