maar 1 x gelukt deze mnd.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momfulness, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Meiden,

Deze maand hebben we bij de eerste positieve ovulatietest maar 1x geklust. de 2e dag wilde ik wel maar voor mijn vriend was de spanning zo groot dat het niet wilde lukken.
    Ik heb weer dezelde symptomen als normaal dus ben bang dat het weer niet raak is.

Denken jullie dat er toch nog een kleine kans in zit of niet?
    Zijn er vrouwen met ervaring, die maar 1x hebben geklust en toch zwanger waren?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
    :cry:
    Doeggg

2. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Toen ik zwanger werd van dit tweede kindje hadden wij in die maand ook maar 1 x sex gehad en ik dacht nog geen eens rond mijn vruchtbare periode...nou WEL dus.... :D :D :D

Dus wie weet...spannend hoor!

3. Momfulness

thx toet geeft weer hoop. Als je zo lang bezig bent verlies je dehoop een beetje.

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hier ook maar 1 keer en toch zwanger die maand, geef de hoop niet op

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    hier ook ervaring mee
    1x gemeenschap gehad,en ik wist niet eens mijn vruchtbare periode en het was toch echt raak,me zoontje is al 6jaar ;)

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Rond mijn vruchtbare periode hebben we wel geklust, maar had mijn mannetje ook een beetje last van de spanning en is het dus ook niet gelukt. Maar om een of andere vage reden, ben ik morgen wel 28 weken zwanger, dus het kan altijd. Ik ben er ook nog steeds verbaasd van, dat het die maand gelukt was. Was er namelijk van overtuigd dat dat niet kon.

7. Momfulness

het blijft ook een wonder dat is ook zo! mss moet ik he toch wat positiever in gaan zien.
    Maar heb ook geen enkel symptoom. Wel alle symptomen van normaal voor nod...

Morgen is het precies 14 dagen geleden dat we geklust hebben en dat ik mijn 1e posi ovutest had....

dank jullie voor de reacties alvast.

8. dreedaan

dreedaan Lid

10 mrt 2008
    21
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi

ik had hetzelfde ook maar 1x te drukke maand gehad.en kijk nu toch zwanger.

meid geef de hoop niet op je weet maar nooit

succes!

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier ook maar 1 keer en toch zwanger na 9 jaar dus het kan echt ;)

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik moest even denken aan al die vrouwen die "ongewenst" zwanger raken van 1 keertje onbeschermde sex..
    Als het hen al lukt, waarom bij jullie dan niet..

11. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja, hier ook maar 1 keer in de maand dat ik zwanger werd. En 4 dagen voor de eisprong. De andere keren deden we het juist heel vaak en toen was het niet raak ;)

12. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Tuurlijk zou het kunnen, maar ik begrijp ook al te goed dat de spanning als het voor het echie 'moet' geen goede uitwerking heeft...
    Zo stom inderdaad, vroeger maakte ik me heel benauwd als ik de pil een keer was vergeten en als je dan echt graag wilt, wordt het zo anders en is het niet bij iedereen zo makkelijk...

Succes meid!

13. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Hier ook in 1 keer, wel via zelfinseminatie maar dat maakt niet uit, als je goed zit dan zit je goed en dan kan 1 keer genoeg zijn :)

14. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hier ook via ZI, maar volgens mij maakt dat je kans per maand niet minder hoor :)

15. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Precies het is en blijft toch een gok :)

16. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    bij mij beide zwangerschappen maar een keer geklust en toch raak......dus het kan wel.....

17. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Hier ook 1x die maand en toch zwanger!

18. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Pffff, nu lijkt het net of het allemaal wel heel gemakkelijk gaat... Gemiddeld een half jaar tot een jaar, dus kun je nagaan hoe bijzonder het is als het al na 1 keer lukt!

19. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    volgens mij is het gewoon een kwestie van timing en heel veel geluk: wij deze keer er ruim een jaar overgedaan, vaak fanatiek geklust en deze keer " per ongeluk " want dacht dat ik me ei 5 dagen later had.....( had toen nl positive ovulatie test toen wel geklust en dacht dat toen de zwangerschap is onstaan, maar uit de echo's komt 5 dagen eerder

Eerste zwangerschap was voor mij zowie zo een wonder, want na 2 jaar met ex geprobeerd te hebben lukte het wel om een in weekend relatie zwanger te worden.......

Ik denk geluk en toeval........en timing...

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ook 1x geklust en nog niet eens op de vruchtbare dagen zelf. was in 1x zwanger dus het kan zeker. daartegenover zijn er meiden die 3x per week klussen en na een jaar nog niet zwanger zijn.

Het is, zoals mamavanluca al zei: geluk en timing.

Deel Deze Pagina