fenished twin

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kiekeboe, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiekeboe

kiekeboe Actief lid

21 aug 2008
    108
    0
    0
    Hoi allemaal,

Toen we de eerste echo kregen, kregen we te twee kloppende hartjes te zien. Eerst even schrikken, maar toch heel blij! Financieel gezien niet gunstig, maar diep gelukkig, vooral na een missed abortion.

Nu heb ik sinds dinsdag last van bloedverlies. Bij de vorige keer had ik ook bloedverlies en dat was voornamelijk 's morgens (toen was het een missed abortion), maar nu heb ik het verschillend en vanaf eergister alleen met afvegen bruin in mijn slijm.
    De gyneacoloog zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar dat doe ik eigenlijk wel.

Morgen hebben we de echo en we hopen dat we gewoon weer twee hartjes zien kloppen!

Heeft iemand ervaring met bloedverlies tijdens een tweelingzwangerschap?

Groetjes

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

je bedoeld vanished twin ;)

daar zijn best al wat topics over geweest, misschien als je er even op zoekt?

ik hoop voor je dat alles goed is morgen meid, we gaan voor 2 kloppende hartjes!

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    meestal als de hartjes kloppen gaat het goed hoor, een vanished twin is meer twee vruchtenzakjes en dan bij een tweede echo er maar 1 zien zeg maar..

5. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    ik heb ervaring met bloedingen bij tweelingzwangerschap.
    had woensdag een echo met 2 kloppende hartjes eentje wel iets minder maar was net 6 weken dus nog niks om zorgen over te maken.
    de dag ernar flinke bloeding en dacht dat ik er 1 verloren had.(dit gebeurt trouwens niet altijd met tweeling zwangerschap)
    dat was ook zo op de echo maar 1 klopend hartje te zien heb zaterdag nog een echo gehad en ons kindje maakt het gelukkig goed.
    ik had hier voor al een miskraam gehad dus wist gewoon hoe laat het was.
    maar ben toch nog wel blij dat er eentje is blijven zitten het had ook anders kunnen lopen.
    sterkte met je echo veronique

Deel Deze Pagina