Ik ben dus zondag ochtend ongesteld geworden, in de nacht van maandag op dinsdag helemaal geen bloed meer verloren en dinsdag paar druppeltjes en dat was het. Is dit nou wel normaal?
Kan een lichte ongesteldheid zijn. Hoeft niks te betekenen. Maar je zou een zwangerschapstest kunnen doen mocht het een innestelbloeding zijn. Negatief, dan kun je je richten op je komende eisprong. Positief, dan ga ik je feliciteren . Succes en laat je de uitslag van de zwangerschapstest even weten? (Geen Predictor doen....!)
Ik heb dat zelf ook een keertje gehad, was zo licht dat het werkelijk 1,5 dag alleen maar wat bruinverlies was. Helaas was ik niet zwanger en werd ik 30 dagen daarna gewoon echt ongesteld en niet zo'n beetje ook Het kan dus van alles betekenen.
Je lijf houdt je soms aardig voor de gek hoor. Ik heb het ook wel gehad, zeker in een stressige periode (verhuizing). Twee periodes maar 1 a 1,5 dag bloed en daarna twee periodes wel 8-9 dagen bloed... daarna weer terug naar de 4-5 dagen ongesteld. Verder was er niets aan de hand.
Ik ben altijd 2,5 / 3,5 dag ongesteld lijkt me prima dus Ik verlies alleen de eerste dag en nacht bloed, en daarna al niet meer s nachts en alleen overdag een mini beetje bruin . Meestal heb ik wel een dag helemaal niks, en dan daarna nog een dag weer een beetje. Waardoor ik wel altijd 4 dagen met tampons in de weer ben. Maar je zou voor de zekerheid een zw test kunnen doen (clear blue/ k2v5).
ik zat ook de 1e ronde, 5dagen overtijd. ik dacht: YES! dag 6 toch ongesteld geworden, maar helemaal anders dan ervoor als ik nog de pil nam. 1e dag heel weinig bloed verlies, bijna niets. dag 2: bruin verlies, enkel op het toilet. Vandaag dag 3: Terug bloed verlies iets meer als dag 1 maar enkel als ik op toilet ben. Ik gebruikte altijd tampons. Nu overgestapt naar maand verband, heb het gevoel dat ik dan iets meer kan checken hoe mijn ongesteldheid is. Heb ook helemaal niet pijnelijke borsten of krampen. Wat ik vroeger dus wel fel had. Hopelijk is het snel gedaan en kunnen we voor ronde 2 gaan.
Ben je net gestopt met de pil? Mijn eerste menstruatie na stoppen pil was ook echt minimaal (3 dagen)... terwijl ik normaal toch echt wel een week lang bloed. Sorry.. zie nu dat je al met ronde 6 bezig bent. Dan kan je gewoon een lichte menstruatie gehad hebben Om zeker te zijn kan je idd zoals eerder gezegd een zwangerschapstest doen. Succes
Weet iemand of het kwaad kan dat je maar zo minimaal ongesteld bent. Want ik herken mij zelf helemaal in jou pandavliegen. Alleen de eerste dag wat meer bloedverlies, 's nachts vrijwel nooit en de 2e, 3e, 4e dag zeer weinig. Ik vind het die dagen gewoon wat meer bruinige afscheiding, waarbij ik als het moet op een hele dag met één maandverbandje uit de voeten kan. Dit doe ik uiteraard niet he....bah vies moet er niet aan denken! Vraag me dus regelmatig af of zo weinig wel wel gezond is etc. en je zwangerschapswens niet beinvloedt.
Dalk , volgens mij kan het geen kwaad mijn gyn zei in ieder geval van niet. Die zei alleen, fijn toch, haha en dat ben ik wel eens met spiraaltje was ik van 8/9 dagen ongesteld, drama vond ik dat. volgens mij moet je 1 dag helderrood bloedverlies hebben en dan is het prima. Maar weet ik verder niet zeker
Hier hetzelfde.. Maandagmorgen ongesteld geworden, vanmorgen zo goed als niks meer.... Ik maak me onbewust ook een beetje zorgen. Ofja zorgen, ik vind het raar. Ben wel 4/5 dagen ongesteld geweest voorheen! Succes!
Herkenbaar.. Ik had dit mn vorige cyclus ook. Nog geen 2 dagen bloedverlies (en ook minimaal beide dagen). 2 testen gedaan en negatief.. Dus zegt niks helaas.
Ik ga niemand bang maken maar wel even er op wijzen. Ik had ook een jaar minimaal bloedverlies en heb 2 miskramen gehad (ook met weinig bloedverlies) Bloedverlies is het afstoten van het baarmoederslijmvlies als er geen eicel ingenesteld is. Is dit heel weinig en meerdere maanden lang (zoals bij mij) dan zou het kunnen duiden op dun slijmvlies. En helaas heeft dit wel invloed op de zwangerschapskans. Dus houd het gewoon in de gaten. Succes allemaal
Ik herken t alleen van afgelopen maand, afgelopen vrijdag 'ongesteld' geworden. Eerste dag paar druppels rood, daarna tot nu alleen bruinverlies. ( & nee niet zwanger.) Maanden ervoor juist heel veel. Ik vond het ook al vreemd
Nee hoor kan geen kwaad. Ik ben altijd maar minimaal ongesteld(2-3 dagen waarbij ik aan 2 tampons overdag genoeg zou hebben en 's nachts niks gebruik ), zelfs na mijn curettage maar 2 dagen licht bloedverlies gehad. Van onze dochter na 1 maand zwanger, nu ook na 3 mnd zwanger (helaas mk). En nu in afwachting van mijn nod.. Dus geen zorgen. ..