2x ongesteld in 10 dagen tijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ladylola, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Beste dames,

Ik sta even paf. Inmiddels 30jr en uiteindelijk natuurlijk zwanger geraakt na ruim 2.5jr.
    Na de bevalling voel ik me ei heel duidelijk en heb ik wel langere ongesteldheidsdagen 5-7, waarbij ik ook had 2 dagen helder rood. En dan een dag weinig om vervolgens op dag 4/5 nog ff kwihard te vloeien met wederom krampen. Dat was deze periode niet zo.

Inmiddels ronde 5, op 10dpo getest op 25dec ivm een feestje. Mijn lf is 12 dagen, zodoende zo vroeg getest wel negatief. Maar met 12dpo ongie. Afgelopen 3/4 dagen rose bruin bloed gehad na toch wel 3/4 dagen helder rood. Maar sinds vandaag weer helder rood. Let op; tis vandaag dag 10 in me nieuwe periode. Snap er niks van. Dit nog nooit meegemaakt. Iemand ervaring mee?

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Niemand enig idee? Ben vooral benieuwd of ik een vmk heb gekregen. Want dat is voor mij zeer belangrijk om te weten dat ik echt sneller zwanger kan raken dan de eerste keer. Dan zal ik de ha om een bloedtest vragen.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Om van een miskraam te kunnen spreken, moet je een positieve zwangerschapstest hebben gehad. Heb je dat ook ? Anders even testen.

Anders heb je ook nog zoiets als een ovulatiebloeding, maar dat is meestal niet zo heftig volgens mij.

Deel Deze Pagina