Slijm 4 dagen na ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sandieh, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandieh

Sandieh Lid

16 nov 2014
    29
    0
    0
    Dames,

Weer even een vraagje...

Dinsdagochtend 30-12-14 had ik een negatieve ovulatietest. Diezelfde dag (30-12) om 21:30 uur had ik een positieve ovulatietest. Die dagen rondom de ovulatie goed geklust.

Vandaag op 4 dpo en enorm veel slijm van onder... Het lijkt erg op het slijm van tijdens de ovulatie maar dan echt wit waardoor ik dus ging twijfelen aan de testen... Heb zojuist een test gedaan omdat ik het gewoon zeker wilde weten... Deze was negatief... Heb dit slijm nooit gehad in deze periode van mijn cyclus????? Wie wel????? Is dit normaal?

Groetjes, Sandieh

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Goeie vraag, ik volg even. Had gisteren, 5 dpo, ook ineens rekbaar slijm....

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    En was dit rekbaar slijm of 'melkachtig'?

4. Sandieh

Sandieh Lid

16 nov 2014
    29
    0
    0
    Wat is precies het verschil? Ik weet het niet precies... voel me nu een beetje dom hihi

Ging vanmiddag naar de wc en mn string zat best wel onder... leek een beetje op een kwakje haha weet nie zo goed hoe ik het anders kan omschrijven... het was iig echt spierwit... heb er alleen niet aan gevoeld. Maar toen ik afveegde zaten er ook gewoon klodders op het papiertje...

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Wil niks zeggen
    Ik had het voor mijn laatse menstruatie ook
    Het kan afbrokkelen slijmvlies zijn kan ook making van de slijmprop zijn

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik had het deze maand ook. Erg veel glibberige afscheiding ( heerlijk praatje :D) Vanaf eisprong en heb het nu nog steeds, ben bijna 5 weken zwanger.
    Ik hoop voor jou ook op goed nieuws over anderhalve week!

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Rekbaar slijm is doorzichtig, eiwitachtig slijm. Je kan er draden van maken als je het tussen twee vingers houdt. Dit is meestal rond je eisprong.
    De spierwitte afscheiding die jij beschrijft is cremige afscheiding die je gedurende heel je cyclus kan hebben. Het is inderdaad spierwit en ziet er qua structuur uit als 'nivea-creme' ;)

8. mama300388

16 nov 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Ik heb ook een aantal dagn terug melkwit dikke klodders afscheiding gehad gepaard met buikpijn, vroeg me idd ook wat dit inhoud want heb dit de vorige rondes ook niet gehad. 5 jan is mijn nod.

9. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0

Wow dat is spannend....ga je wachten tot morgen met testen of het vandaag al proberen?? Succes zeg!! :)

10. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Allereerst proficiat!! :)
    Ik heb gelezen dat dit is omdat je vagina nu heel erg goed doorbloed is i.v.m. je zwangerschap. Misschien geld dit voor Sandieh ook.....en voor mezelf :) ik hoop het in ieder geval.

11. Sandieh

Sandieh Lid

16 nov 2014
    29
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties meiden!

Hoop natuurlijk op goed nieuws maar zullen toch af moeten wachten... Was alleen erg benieuwd naar jullie ervaringen hiermee had het zelf namelijk nog niet eerder gehad.

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dank je wel!
    Ik lees vaker dat zwangeren er last van hebben, maar ik word er maar zenuwachtig van :D Blijf steeds naar de wc lopen om te checken.
    Ik hoop voor jullie beide op heel goed nieuws deze maand, mijn duimen draaien!

13. mama300388

16 nov 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Heel spannend, ik wacht het morgen af want het is een gemiddelde cyclus van 25 dagen geworden omdat ik laatst ineens een cyclus van 23 heb gehad.
    het super erge elektrische steken in mn rechter borst naast mn tepel, heel vreemd. Maarja toch heb ik weinig hoop, het duurt allemaal zo lang en ben de hoop een beetje op aan het geven. Ben elke maand zo enthousiast geweest dat het elke keer als een klap in het gezicht tegenviel.
    Ik wacht het nog eventjes af.

14. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik heb elke cyclus van dat wit achtige vieze afscheiding...deze maand niet..en bleef mijn 'rekbaar' slijm langer... hopen maarrr

15. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Ik zit inmiddels op dag 34 (vorige maand dag 34 ongesteld geworden). En nu had ik gisteren avond ook veel slijm! Was wat dikker en eerder wit als doorzichtig in mijn ogen. Eergisteren wat steken links in mijn onderbuik, voor alsnog blijft de menstruatie uit. Vanochtend wel een test gedaan van de Action, deze was negatief. Afwachten maar weer.. (3e ronde, 2e kindje)

16. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben wel benieuwd, is je menstruatie nog uitgebleven??

17. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Ik weet inmiddels sinds dinsdag dat ik zwanger ben! (CB; zwanger 1-2 weken) Maandag een positieve test van Action en dinsdag die van CB gedaan.

Wij zijn natuurlijk helemaal blij, zwanger van ons 2e wonder!

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Gefeliciteerd!

19. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Kan alle kanten op met slijmverlies.
    Maanden dat ik positief testte ook witte afscheiding voor NOD
    De maanden dat ik negatief testte, ook na de ovulatie wit verlies...
    Is geen vast symptoom. Is bij iedereen en elke zwangerschap anders ;)

Deel Deze Pagina