Wat moet ik doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jomy, Jul 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Haaii dames,

Ik zit weer te twijfelen of ik morgenochtend een testje moet doen want word een beetje moedeloos van mn cyclus en de negatieve testen :(

Even kort mijn verhaal: dit is onze 4e ronde, inmiddels zit ik op dag 37. Vorige week maandag kreeg ik de uitslag van een afwijkend uitstrijkje (pap3a en hpv virus). Ik ben me rot geschrokken en moest dezelfde donderdag al naar de gyn voor een colposcopie. Daar bleek het nog best mee te vallen (3 aug pas de definitieve uitslag). Ik dacht vorige week al ongi te moeten worden en moest voor die colposcopie een zw test doen. Deze was negatief (dag 30). Inmiddels ben ik nog steeds niet ongi en heb ik nog 2 negatieve testen achter de rug: afgelopen maandag (dag 34) en woensdag (dag36). Mn hoop dat ik deze maand zwanger ben geworden word steeds minder en ik heb zoiets, als het toch niet raak is laat me dan aub maar ongi worden maarja tot nu toe nog niks :(

Morgen gaan we een weekendje weg, ik heb weer sterk de neiging om ff een test te doen voordat we weggaan maarja heb nu al zo'n voorgevoel dat die weer negatief gaat zijn. Of ik zit te denken om t af te wachten tot maandag en als ik dan nog niet ongi ben en negatief test de huisarts te bellen en te vragen om een bloedtest... Vrijdag (3aug) belt de gyn nl met de uitslag van het onderzoek en wil hij weten of ik zwanger ben of niet...

Maarja, hoelang duurt zo;n bloedonderzoek voor hcg tot je de uitslag hebt?
    En zou ik morgen toch nog maar een testje wagen?

Zijn er idd vrouwen die toch zwanger bleken maar langzaam hcg opbouwden? Dat is mn enige hoop die ik nog heb voor deze maand haha... Ik denk dag 19 nl mn ei te hebben gehad, maarja dan had ik eigenlijk dus al lang positief kunnen testen als het raak geweest was...

En van stress, kan je menstruatie daar echt zolang van uitblijven? Of zou het toch nog gewoon ontpillen zijn?

Pfff er gaat echt van alles door mn hoofd en ik ben bang dat ik richting de lange cyclussen ga :(

Ik heb trouwens niet echt symptomen die op een zw duiden. Wel wat steekjes en krampen of ik ongi ga worden maar thats it... Stel dat ik wel zw ben en dus langzaam hcg aanmaak, is dat ook een oorzaak dat je dan nog geen symptomen hebt?

Pff ik heb het iig ff van me afgeschreven en hoop op positieve ervaringen dat er deze maand toch nog een wondertje kan gebeuren hi hi

Share This Page