Ik heb ook een vraagje.. Ik ben 1 februari bevallen van me dochtertje. Ik was 31 weken ver, haar hartje was gestopt met kloppen. Ik en mijn man ( en familie ) waren er kapot van . Na de bevalling heb ik 13 dagen gebloed. 13 februari was mijn laatste dag bloeding. Ik ben dan 3maart op controle geweest bij de gynaecoloog en ze zag dat er een eisprong is geweest. Wanneer juist weet ik niet. En we hebben ook geklutst. Heeft er iemand een idee wanneer er eisprong is geweest?
Allereerst veel sterkte met dit verlies. Dat is een goede vraag. Als de gyn heeft kunnen zien dat er een eisprong is geweest, dan zal deze dus ergens tussen de bevalling en je bezoek aan de gyn zijn geweest. Wellicht had je beter direct een indicatie aan de gyn kunnen vragen. Als je nog niet ongi bent geworden dan zal de eisprong recenter zijn dan als je inmiddels al wel weer ongi bent. Sorry dat ik geen beter antwoord voor je heb.
Ik wou je alleen even heel veel sterkte wensen met dit verlies. Het heeft bij mij al heel lang geduurd voor ik mezelf weer een beetje was na m'n missed abortion met 9,5 week. Laat staan een bijna voldragen kindje met 31 week. Jeetje wat intens verdrietig ! Heel veel geluk en ik hoop dat je snel weer in verwachting bent ❤️