Hoi dames, Even een vraag over de tijds duur van je menstruatie. Ben sinds vorige maand met de pil gestopt en werd afgelopen donderdag ongesteld. Een cyclus van 27 dagen, best netjes dacht ik zo. Nu heb ik sinds vanmiddag ineens geen bloedverlies meer terwijl ik vanmorgen nog een super tampon moest gebruiken zeg maar Kan dit nog bij ontpillen horen? Meestal ben ik toch zeker 5 à 6 dagen ongesteld. Vind het een beetje vreemd.. Hebben meer van jullie hier last van? Beïnvloed dit de vruchtbaarheid? (In negatieve zin) Gr. Suusje
Ik zou er niet te veel achter zoeken hoor! Waarschijnlijk komt het omdat je net gestopt bent met de pil. Gestopt met de pil omdat je voor een tweede wilt gaan? Good luck
dat had ik ook, geen idee eigenlijk, was ook met de pil zo. later werd het iets langer maar niet echt veel zeg maar
Ik ben altijd lang ongi, maar aan het begin van de cyclus waarin ik zwanger raakte was ik maar 2 dagen ongi daarom denk ik dat het niets met de vruchtbaarheid de maken heeft.
heeft niks met onvruchtbaarheid te maken. Hier ook rondjes van 2 dagen vol ongi en soms rondjes van 3 en half en dag 5 drupje , zo als nu dus . Nu is alles weg . Hoeft dus ook niks met ontpillen te maken te hebben. Je lijf pest je gewoon. Succes met zwanger worden.
sinds ik gestopt ben met de pil (afgelopen juni) is regelmaat ver te zoeken. Zegt niets over vruchtbaarheid.
Ik ben altijd kort ongesteld, dag of 2. Bij de eerste duurde het zwanger worden een jaar (ontpillen), dus heb het wel aangekaart bij de huisarts. Zijn reactie; 'dan heb je geluk!'. Na de bevalling niet meer aan de pil gegaan en nog steeds korte ongi's (nu natuurlijk niet). Denk dat ik gewoon kort menstrueer. Ik maak me er niet druk om, beter kort dan lang denk ik maar.
Bedankt voor jullie reacties! Kon niet eerder antwoorden, hele weekend gewerkt. Fijn te lezen dat het niks geks is! We gaan idd voor een tweede! Bij de eerste duurde het 11 maanden dus gemiddeld, maar nu ben ik 50 kilo afgevallen (sta nu 3 maanden stil) dus heb ergens de hoop wat eerder zwanger te raken. Toen ik bij de eerste met de pil stopte duurde het 3 maanden voordat ik weer ongesteld werd, nu gelijk na een maand. Ik heb goede hoop!! Gr. Suusje
Succes met zwanger worden 1 tip ga niet te veel hoop legen dat het snel gebeurt , hoe groter de teleurstelling als het niet meteen lukt. Je hebt geluk of minder geluk.