maar 2 of 3 dagen ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lad, 22 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik vroeg me af het wat uitmaakt qua vruchtbaarheid hoeveel dagen je ongesteld bent.. ik ben heel kort ongesteld maar 2 of 3 dagen ongeveer de eerste 2dagen redelijk bloed en de derde dag al bijna niks meer...

2. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb dat ook, weet niet helemaal zeker of het wel echt ongesteld zijn is of dat het wat bloedverlies is.

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nadat ik met de pil ben gestopt heb ik dat dus ook....de laatste keer zelfs maar 1 dag bloedverlies en de tweede dag nog wat nagepruttel... ;)

4. ja ik heb sinds ik gestopt ben met de pil dat ook maar meestal eigenlijk zodra ik in mn stopwk zat 2,5dgn pilongie,hoe nu dat is nog de vraag!

groetjes esther

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik had zonder pil ook maar een menstruatie van 2 a 3 dagen, maakt niet zoveel uit hoor! je hoeft iig niet zolang te wachten voor je weer verder kunt! hihihi.

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    voor dat ik aan de pil begon had ik een ongi van 3 dagen ,met de pil werd het er al 2 heel soms 3
    en nu ik gestopt ben is het ook weer 3 dagen en heel soms 4

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik ben geen medisch persoon, maar kan me toch niet voorstellen dat het zou betekenen dat je minder vruchtbaar bent!

Bloedverlies betekent afstoten van het slijm etc., en als je lichaam daar maar een paar dagen voor nodig heeft is dat alleen maar fijn lijkt me.

8. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hallo meiden,

lees al tijdje met jullie mee en nu zag ik dit onderwerp en nu heb ik toevallig paar dagen geleden aan verloskundige op deze site precies dezelfde vraag gesteld: Hoe lang je ongi bent zegt dus niets over vruchtbaarheid! De regelmaat wel en ze zei iets van dat het belangrijk is om 1 van die dagen helderrood bloed te hebben!
    Ik heb ook vrij korte menstruatie....

Ik ben trouwens vanaf december bezig waarvan ik 2 maanden niet mag meetellen i.v.m. prive situaties op werk waarbij ik niet in de positie zat om zwanger te kunnen worden!

Dus ik tel nu deze ronde als nummer 5! en ben net ongi geweest...

liefs Nina

9. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Heel herkenbaar,bij mij is dag 1 en 2 echt het ergst,en op dag 3 is mijn tampon al meer wit als rood,en op dag 4 roze/bruin.
    Dus voor mijn doen dan maar 3 daagjes ongesteld,heeeerlijk
    Wel slik ik die dagen extra ijzer :idea:

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja ik vroeg me dat gewoon af... ondertussen alweer lekker aan het klussen ;)

Deel Deze Pagina