oefen weeeen (been)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bambie, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Ik heb een vraagje, dat het rommelt daar verbaas ik me niet over met deze termijn, maar vraag me af of je ook been weeën kan hebben die gevoelig zijn in 1 been.
    Dit vraag ik omdat ik gisterenavond elke keer (met het opruimen van de woonkamer) even geparkeerd stond, een minuut of zo kon ik niet meer lopen van de pijn in mijn been en daarna weer doorlopen alsof er niets aan de hand was, zittend op de bank voelde ik de pijn in mijn been ook, maar was het te doen...sindsdien nu een paar keer weer gehad..kunnen dit been weeën zijn? (dán weet ik tenminste of ik dit op een gegeven moment zou moeten timen...

Bij de bevalling van mijn dochter ben ik met volledige ontsluiting in het ziekenhuis aangekomen omdat ik de weeën nooit herkend heb...en wil nu wel graag op tijd zijn :)

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dat zou kunnen ja, maar dan zou het echt moeten komen en gaan.
    Kan ook spierpijn zijn van opruimen of bukken.

Mirjam

3. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Vandaag bij de gyn geweest, en het heeft dus wel voor ontsluiting gezorgd, vorige week zat alles nog potdicht (raar woord eigenlijk) en nu meer dan 1cm ontsluiting..
    Er is me op mijn hart gedrukt om liever een keer teveel te komen als ik "vage' dingen heb dan te weinig (ik moet namelijk met de bevalling aan de hartmonitor)

Deel Deze Pagina