Geen tuitbeker, alleen fles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daan0201, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wie zou mij kunnen helpen?

    Evi is nu een jaar geweest en ze wil haar drinken nog steeds uit zo'n klein Avent-flesje met handvatten. Ze drinkt wel gewoon zelf, maar ik heb al allerlei tuitbekers geprobeerd, maar ze wil ze niet....
    Hoe kan ik haar daar nou uit laten/leren drinken?

    Groetjes,
    Daan
     
  2. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    Anne wou dit ook niet we hebben eerst een fles met zon rietje gebruikt dit ging wel goed.
    En nu hebben we 2 tuitbekers een waar ik steeds uit drink(moet ik natuurlijk wel alleen met haar zijn) en een waar zij uit drinkt gaat heel goed ze wil toch steeds het zelfde als mama.
     
  3. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
  4. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Van avent hebben ze ook een soort tussenspeen. Die kan op de tuitbeker. Het heeft dezelfde vorm als een tuit maar van rubber dus wel zacht.
     
  5. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hier ook geen tuitbeker, cb adviseerde mij om soms uit een beker te laten drinken.
     
  6. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ja dat zeggen alle cb bij ongeveer 9 maanden. Maar een kind doet dat soort dingen op een eigen tempo.

    Sam wilde ook heel lang geen tuitbekers, Ik legde de beker bij haar in de box en uit eindelijk dronk ze hem leeg. Ze drinkt nu nog steeds het beste als ze in de box ligt. Ik heb nu antilekbekers van mAm. Avent wil ze niet, en ik vindt ze nog gewoon lekken.

    Succes
     
  7. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik heb ook de antilek bekeres die lekken als een gieter, maakt echt niet uit wat voor merk..

    ik geef haar zo een beker met een beetje water erin, daar speelde ze eerst mee, alles nat, het gaat al beter en eigenlijk drinkt ze er best goed uit nu, wel alles nat nog:)
     
  8. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik heb daar geen enkel probleem mee, eerlijk gezegd..
     
  9. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Kyian kan nog niet eens rechtop zitten en dan uit een fles drinken, die heeft de klik nog niet gelegd dat hij de hele mikmak dan iets moet kantelen. Die gaat dus nog met een fles (met antilekspeen) en handvaten op de rug de box in.


    Groetjes anita
     
  10. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Eliza drinkt ook al gewoon een uit normale beker..
     
  11. renata

    renata Actief lid

    21 dec 2006
    148
    0
    0
    ik heb vorige week bij kruidvat een tuitbeker van winnie the pooh gehaald.... idd met een zachte tuit....
    daar drinkt hij uit ....
    hij wilde ook niet met zo'n harde tuit ....
     
  12. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb het ook al geprobeerd met zo'n zachte tuit inderdaad, maar ook dat wil ze niet.
    Het lijkt wel of ze er precies hetzelfde aan moet kunnen zuigen als aan het flesje. Anders is het 'niks'. En de vorm lijkt het ook wel te zijn, dat ze dat niks vindt.
    Uit een gewone beker heeft ze ook al weleens gedaan, gaat best goed, maar kan ze nog echt niet zelf.
     
  13. Gaby

    Gaby Lid

    16 aug 2006
    77
    0
    0
    CB adviseert bij ons ook om geen tuitbeker te gebruiken, maar vanaf 9 maanden te oefenen met gewone beker. Ik ben er toevallig net mee begonnen en het verbaast me echt hoe handig hij er al mee is. Ben dus van plan die hele tuitbekerfase over te slaan.
     
  14. sim

    sim Niet meer actief

    die antilekbekers van mam is dat wat?
     
  15. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Hier nog een dochter die weigerde uit de tuitbeker te drinken, tja ik ben dan zo dat ik haar toch steeds die tuitbeker blijf geven en geen fles.
    Als ze dorst heeft drinkt ze vanzelf wel uit de tuitbeker.
    Misschien is een Nubby tuitbeker wel wat voor haar, die heeft een zachte tuit zoals een speen.
     

Deel Deze Pagina