wel symptomen, nog negatieve test, kan dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door juenco, 20 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai meiden!

Ik hoop echt dat ik zwanger ben...mijn NOD is 24 augustus (misschien 23 aug) maar ik test nog negatief (uhm jaaa, heule erge testdrang :))

Wel heb ik al symptomen, zere borsten (beetje), misselijk na het eten etc. Ik weet dat ik het me in kan beelden, maar toch...

De test is echt supernegatief. Geen spoortje te bekennen. Ik test met K2v5.

Kan ik al wel symptomen hebben, maar nog negatief testen? Je krijgt die kwaaltjes toch door het HcG, dan zou de test toch positief moeten zijn?

Morgen weer testen ;)

2. paulus

paulus Lid

9 aug 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    Ja je kunt zeker nog een negatieve test hebben.. bij mijn vorige zwangerschap dat helaas uitliep om een mk had ik ook ongeveer 4/5 dagen voor me NOD getest en ook helemaal niets te zien... en toen paar dagen later wel een pos test dus ja het kan... maar bind je er niet op vast! ik moet ook nog een paar dagen wachten totdat ik kan testen en heb ook echt het gevoel dat ik zwanger ben heb al 4 dagen steken in me onderbuik en zeer prikkelbaar, en kan de hele dag wel slapen... maar ik ga er maar niet vanuit dan is de teleurstelling ook niet zo groot! hoop dat je er wat aan hebt.

x

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Wanneer je voor je NOD test, is de kans best groot dat hij een negatieve uitslag geeft. Er zijn meiden die voor hun NOD al positief testen, maar het ligt er maar net aan hoe snel je lichaam die HCG aanmaakt. Zeker de eerste weken is er zo'n grote range wat betreft een 'normaal HCG' tijdens zwangerschap. Het beste is dus om te wachten tot NOD. Dat scheelt ook een hoop geld aan testjes......

4. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ik sluit me helemaal aan bij de andere 2 dames.
    ik ben vandaag 1 dag over tijd en kan vandaag testen volgens de banner hier maar die geeft ook negatief aan.
    dus ik gaa dinsdag weer testen, tenzij ik ongi ben geworden.
    ik zal voor je duimen !

succes !

5. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Het kan volgend mij 50-50 twee kanten op;

of idd te vroeg getest en hij wordt nog positief

of je lichaam houd je voor de gek

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Haha, ja het scheelt zeker geld, daar ben ik me zooo van bewust. Ik zeg steeds tegen mezelf: "je mag morgen pas testen!!!" Maar ik kan mezelf toch niet inhouden ;)

Mocht het deze keer niet raak zijn, dan wacht ik de volgende maand wel tot NOD, want ik wil niet elke maand zoveel geld uitgeven. Maar voor nu...tsja...:cool:

Ik hoop het wel echt, maar mijn verstand zegt dat ik niet zwanger ben. Aan de andere kant, bij mijn dochter had ik ook pas 1 dag voor NOD een hele lichte streep.

Ik vind het zo spannend!

7. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Oh, spannend ook voor jou. Wel jammer dat de test nu nog negatief aangeeft...ik duim ook voor jou!

8. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Het is ook inderdaad heeeeeel spannend! Kan me de testdrang op zich wel voorstellen, maar over het algemeen (op enkele uitzonderingen na) is het geldverspilling.
    Bij mijn beide zwangerschappen, voelde ik overigens zelf dat ik zwanger was, dat gaf me rust, heb dan ook niet voor NOD getest. Streepjestesten gaven direct een tweede streepje, CB digital had een dag langer nodig om 'zwanger' aan te geven.

9. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Denk dat mijn lichaam me voor de gek heeft gehouden. Vandaag nog geen positieve test (morgen of vandaag zelfs NOD) en vandaag beetje bloed en buikpijn. Denk dat mijn ongi door gaat zetten. Jammer...:(

Deel Deze Pagina