hallo dames, vrijdag of zaterdag was me nod woensdag en donderdag had ik met kv 2 voor 5 euro een heel licht 2de streepje maar ik dacht dat hij vals positief was omdat ik vrijdag toch afscheiding kreeg, zonder krampen. zaterdag werd ik ongesteld, eerst donkerbloed en de rest van de dag wel rood, ik had wel wat krampen maar niet zoveel als normaal en ook niet zoveel bloed als normaal. normaal voelt het ook heel erg pijnelijk en beurs van onder. nu een heel klein beetje gisteren (zondag) werd het bloed al minder en vanochtend werd ik wakker met een schone maandverband. aan het eind van de middag veegde ik nog wel een beetje bruin/roze en mijn urine is ook helder normaal heb ik minimaal 6 tot 7 dagen veel bloed en pijn, nu niet. ik heb normaal ook krampen, rugpijn en een beurs gevoel nu ook niet heeft iemand zoiets ook meegemaakt en hoe liep dit af? ik wacht zelf nog 2 dagen af en dan zal ik er even een testje tegenaan gooien ( of eerder omdat ik me niet in kan houden hihi) ps het is ronde 9, dus 9 maanden geen pil oid meer liefs oem (mama van) romaissa