Pff wat is een meisjesnaam moeilijk! We komen er maar niet uit, misschien heeft hier iemand inspiratie? De namen die op ons lijstje staan zijn nu: Y.ara N.orah R.achel (zeg raagol) Onze dochter heet H.annah Wat vinden jullie mooi? Of hebben jullie nog andere suggesties?
Ik vind Yara en Norah allebei leuk, hoewel ik Yara regelmatig bij een hond hoor. Norah past echt mooi bij Hannah, maar misschien wel iets té goed. Rachel (uitspraak Raagol) vind ik dan vreselijk aso klinken. Met een uitspraak zoals Reetsjol of Raakel vind ik het wel gaan maar Raagol vind ik erg lelijk.
Ik vind Norah de mooiste naam van de 3. Maar dat past idd misschien té goed bij Hannah. Wat denk je van Noor, Iris, Jasmijn, Fleur, Imke, Fiene?
Ik zou niet weer zo snel voor een a klank gaan. Rachel vind ik daarom het beste passen uit jouw rijtje Misschien nog wat suggesties Lise Linde Feline Laureen
Ja moeilijk, Y.ara vinden we erg mooi, maar misschien te populair. Norah is ook erg mooi, maar afgekort Noor vind ik weer echt niet leuk! Rachel vind ik juist een lieve naam, maar ben bang dat hij vaak verkeerd uitgesproken gaat worden! Van t rijtje wat nymama80 noemt vind ik Jasmijn ook leuk.. Maar of het nou DE naam is..?
Yara en norah zijn beiden leuk. Rachel vind ik niet mooi bij Hannah. Rachel (uitgesproken als in friends) vind ik leuk, maar raagel echt vreselijk!
Van die namen vind ik alleen Yara leuk, maar die dan ook wel echt leuk. Hoor het hier bijna niet, dus naar mijn idee niet te populair. Rachel vind ik echt niet mooi, eerlijk gezegd een beetje ordi
No-rah vind ik het mooist, ook bij H.! Yara wat minder en Rachel vind ik met die uitspraak ... tja, ik zeg het maar gewoon: lelijk. Jasmijn érg leuk! Leuker dan No. rah Andere ideetjes Abilene Aina Aliza Anaïs Anina, Janina, Nina Annelie Babette Carlisa, Carlise / Carlize Dalia Dana, Dina Elah Eliana Eliora, Liora Eliza / Elisa Ella Elsa Ester / Esther Eva Gabi Hester Ilsa Isabel Jael Jana Jenna, Jessa Joanne, Joanna Joleen, Jolene Josefine, Jozefien Judith Leah, Leia Leanne, Lianne Lena, Lene, Leni Maike Maire, Meira Malene Mare, Mari, Mara Maria Marieke / Marike, Marijke Marisa, Marissa, Marise Marla Marlene, Marlena Marni Maurine Maya Mirjam Mylène Myra Naomi Nissa, Nessa Noa Noémie Noya Rona, Rina, Roni Rosanne / Rozanne Salomé Samara, Samaria, Sariah Sanne Sara / Sarah, Sera Suze / Suse, Suzan / Susan Talia / Tahlia Tamar, Tamara Tirza / Tirzah Ziva
Rachel vind ik echt verschrikkelijk. Ik weet nog dat de Rachel uit mijn klas vroeger Ragebol genoemd werd.. Ik zou Yara of Norah doen, Norah vind ik leuk bij Hannah, allebei dezelfde eindletters
Yara of Norah vind ik allebei best leuk met een voorkeur voor Yara. Rachel vind ik helemaal niks,uitgesproken als Raagol zelfs erg lelijk.
Bedankt allemaal! Over Rachel twijfelde ik al wel erg.. Maar als ik jullie hoor.. Hihi valt die duidelijk af. Natuurlijk moeten wij de naam mooi vinden maar is ook wel leuk als anderen hem ook kunnen waarderen! Twijfel nog enorm tussen Norah en Yara waarbij we Yara natuurlijk ook als Yarah kunnen schrijven... Hmm moeilijk!!!! En dan willen we ook nog graag een 2e naam!! Pff... Tips en meningen zijn nog steeds welkom! 😊