opeens onregelmatige cyclus... zucht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moedergans, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ben eigenlijk altijd heel regelmatig geweest altijd netjes 29 dagen. maar nu was ik de vorige poging een week overtijd, voordat de :evil: langs kwam.
    En vandaag is het 3 dagen voor m'n nod en staat mr :evil: opeens op de stoep.... zucht

iemand ook dergelijke ervaringen met eerst maanden lang netjes gelijkmatige cyclus en nu opeens een zooitje?

groetjes alexandra die baalt als een stekker.. :cry:

2. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Nou vergeleken bij veel anderen op dit forum valt het bij jou reuze mee. Als je uitgangssituatie een cyclus van 26 dagen is en hetschommelt met een paar dagen, dan mag je in je handjes knijpen. Bij mij schommelt het tot nu toe tussen de 24 en 43 dagen, ga er maar aan staan. En ik lees dat er genoeg dames zijn bij wie het nóg erger is. Niet teveel balen dus, count your blessings ;)

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Hoi hoi!

Nou ik was vanaf 2 maanden geleden ineens maar 2 dagen ongesteld en inplaats van voor het weekend ineens na het weekend.
    Nu was ik ook al 9 dagen over tijd voordat ik ongesteld werd..

Hopelijk wordt het niet erger...42 dagen zeg pfieuw :(

4. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    vind het gewoon zo raar dat ik eerst echt heel regelmatig was, ook voor m'n vorige zwangerschap, ik kon er bijna de wekker op zetten. En nu opeens niet meer?:(

Nou ja dat lijf van mij is ook al weer de 30 gepasseerd dus misschien krijg je dan weer andere grappen en grollen ;)

5. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Hier idem... sinds stoppen met de pil 4 of 5 cycli gehad van 35 dagen... dan plots cyclus van 59 dagen (was toen wel ziek en op reis geweest... is enige oorzaak die ik kan bedenken) en vorige maand plots 32 dagen.

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Twins, wat erg zeg!
    Maar dat is voor mij in ieder geval goed nieuws.
    Ik ben voor mijn miskraam altijd regelmatig geweest en daarna zoals je hieronder ziet 39 en 35 dgn, maar ik zit nu ook alweer op de 47e dag. Pffffffffff, wat is er mis met mijn lichaam?

X Neia

7. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Ik zou nog niet teveel wanhopen ;) Ik denk dat er soms zoveel factoren inspelen op onze cyclus dat je het niet allemaal kan voorzien :D En dan heb je gewoon een extra lange periode dat je regelmatig aan het klussen slaat. Dan moet het gewoon wel eens raak zijn denk ik...
    Trouwens als mijn gevoel een beetje klopte dan had ik gisteren mijn eisprong en zou dat betekenen dat ik weer mooi op mijn cyclus van 35 dagen zit. Afwachten maar... maar hopelijk hoef ik het niet te weten en wordt ik niet ongi hé!

Deel Deze Pagina