Ik ben vorige week dinsdag, 31 januari 'ongesteld' geworden. Het begon met een slijmpje met lichtroze bloed (zo begint het altijd), de tweede dag had ik wat oud bruin bloed, heel weinig (ook had ik geen menstruatiepijn, wat ik normaal wel heb) De derde dag was ik wel normaal ongesteld, maar de vierde en vijfde dag eigenlijk zo goed als niks meer, ik had alleen wat roze op mijn papiertje, niet eens met slijmverlies.. Ik had verwacht dat ik deze maand juist erger ongesteld zou worden omdat ik tarwekiemolie gebruik, dit bevordert de doorbloeding en ze waarschuwen dus ook voor een hevige menstruatie.. Is er iemand die dit ook heeft gehad, want ik vind het achteraf toch wel heel vreemd.
Ik heb een beetje hetzelfde probleem. 2 dagen geleden verloor ik roze afscheiding. Gister ging dat met bloed erdoor, en nu is het al weer hélemaal over. + is moet nog dik een week wachten voor mijn ongesteldheid. Ik kan je niet verder helpen helaas, misschien kun je toch een testje wagen? Of over een paar dagen? Dat kan altijd bij een vreemde menstruatie he! Laat je nog wel even weten hoe het is afgelopen, ben ik erg benieuwd naar. Ik heb helaas geen antwoord, maar zal zeker meelezen.
Ik heb toch maar even een testje gedaan, maar deze is negatief. Als ik zwanger was geweest was de test al wel vet positief geworden! Helaas, we gaan gewoon de medische molen in!
'als' het een innesteling is geweest, dan zie je dat pas na 2 weken na de bloeding toch? Ik weet niet hoor, wil je ook niet wat geks aanpraten haha, maar misschien dan toch?