Dag Dames, Een betje op de zaken vooruitlopend deze vraag naar dan heb ik het wel al duidelijk voor mezelf. Over 12 dagen mag ik testen of ik zwanger ben.. echter heb ijn een geel arsenaal aan testen.. en ik weet omdat ik dus heel veel mee lees in a deze topics dat 1 test merk gebruiken goed is.. echter wil ik alles zo een beetje geprobeerd hebben wat hier geoppert word. Wat ik heb; Nog 1 test van de 2v5 van kruidvat. 6 sensitesten de normale 1 pakje predictor met 1 early en 1 express erin. En 2 clear blue digital. Waar an Ik nou t best dan mee beginnen te testen als t zover is? Alvast bedankt!
Hè meid, ik was zo gek om afgelopen zondag (7 dagen voor nod) met een predictor early getest. Positief.. Ik zou deze als eerst proberen als ik jou was. Succes!
Okee super dank je wel! Dan ga ik daarmee beginnen over 12 dagen voor nu nog engelen geduld hebben hihi
Ik ben begonnen met dipsticks van zwanger&kids omdat ik die nog had. Direct daarna de normale testen van de action en als bevestiging cb digitaal.
Bij een ander lid was de sensitest duidelijker dan de predictor. Mocht het hier ooit tot een tp komen dan begin ik met sensi
Bedankt dames, Ik heb nog even de tijd dus dan kan ik voor mezelf een keus maken stel ik test positief, ze zullen allemaal op moeten uit eindelijk hihi
Weet je: Als je op je NOD zit maakt het niet uit ze zullen dan allemaal positief zijn! Flauw natuurlijk... ik heb eigenlijk altijd kruidvat gehad. Prima testen..