Met regelmaat. met de kinderen 1 keer per maand. Samen lunchen we bijna wekelijks op vrijdag, vaak in een ander restaurant. Hier in de stad zitten er zo veel dat we er een sport van maken er zoveel mogelijk uit te proberen. Samen ook 1 keer naar een 2 sterren geweest, geweldig! Maar ook geweldig duur!
Wat versta je onder uiteten? We gaan met de kinderen wel 1 a2x p maand uitgebreid ergens lunchen... om de 2 maanden savonds een keer uiteten met zn allen. Verder hebben mijn man en ik een vriendengroep waarmee we 2x p jaar uiteten gaan. En dan nog 1x p jaar samen op onze trouwdag.
Gemiddeld 1 keer per week. Met vriendinnen ga ik regelmatig gewoon goedkoop een hapje eten. Met mn man sowieso voor onze verjaardagen. Degene die jarig is, mag dan kiezen. Dit is zonder kinderen. Ook als de kinderen jarig zijn, gaan we uit eten. En soms gaan we dus tussendoor met de kids uit eten. Verder ook regelmatig met familie.
Eigenlijk elke week wel. Met z’n tweetjes vaak. We wisselen af tussen heel luxe en gewoon in een leuk klein eettentje. Met de kinderen 1x in de 1-2 maanden. Ze gaan wel bijna wekelijks mee naar het terras.
Ik denk gemiddeld wel 2 keer per maand. Dat kan met zn 2tjes zijn, met familie of vrienden. Met onze zoon gaan we geregeld lunchen of lekker wat drinken. Nog niet echt uiteten.
Echt zelf uit eten ( dat we ook zelf moeten betalen ). Hooguit 4 x per jaar inclusief vakantie. Anders wordt er echt een te groot gat in ons budget geslagen. Maar ik vindt het wel erg leuk.
Ik ga denk ik 1x per maand uit eten met vriendinnen/collega’s/man. Kan heel simpel zijn, maar ook heel uitgebreid. 1x per jaar ga ik met mijn man poep chique uit eten naar een restaurant met 1 of 2 sterren. Gewoon om te vieren dat we elkaar nog lief vinden.
Ik denk ongeveer 1 keer per maand, samen, met vrienden of met het hele gezin. We hebben een paar adresjes waar we regelmatig komen..
Hoe vaak? Minder als "voor kinderen" Dus 6-8 keer per jaar. Soms omdat we iets te vieren hebben of met vrienden afspreken, anders gewoon omdat het kan. Even samen lekker weg. Het is thuis al hectisch genoeg, en dan juist even oppas regelen en een paar uurtjes weer man en vrouw ipv papa en mama. En dan vaak naar 2 tentjes hier verderop. 1 vreetschuur en 1 wat chiquer. Beiden heerlijk en lekker lopend zodat we beiden een drankje kunnen doen. Ook net zo leuk; manlief is best wel een keukenprins dus soms eten de kids eerst en wij uitgebreid samen later op de avond.
Bijna nooit. Ik denk zo'n 2x per jaar naar het pannenkoekenrestaurant en verder als schoonouders ons uitnodigen, maar meestal is dat lunch. Het duurt de kinderen te lang zo'n zit en oppas doen we niet. Dat vinden we gewoon te duur worden.
Meestal wel eens in de maand. Vaak vaste adressen, momenteel ben ik fan van ‘t zusje. Edit: ergens lunchen haast wekelijks. Soms luxe, soms gewoon Hema/Ikea/bakker Bart. Gezellig met zn drietjes
Hier zo 1x per maand met man, dat plannen we een half jaar van tevoren in een regelen dan direct de oppas. En daarnaast nog hoe het uitkomt, net terug van etentje met vrienden en hun kinderen, soms met vriendinnen. We hebben zo'n 5 a 6 vaste adresjes.
Minimaal 1 keer per week wel. Voor de geboorte van onze zoon was dat wel 2 tot 3 keer per week. Hij gaat graag mee Met hem erbij is het toch vaak meer een bistro/eetcafé, zonder hem luxer.
Met mn schoonfamilie minstens vier keer per jaar. Met mn vader en zn vrouw vaak twee keer En samen (met zoon dus tegenwoordig) hooguit drie a vier keer. Maar vaker dan na een dagje uit ofzo. Laatste keer letterlijk met zn tweeen is al voor J zn geboorte.
Voor ik zwanger werd gingen we 2 tot 3 keer per week uit eten. Verspreid over Zuid-Holland en Noord-Holland. We hadden zelfs een website met reviews. Nu gaan we ongeveer 1 keer per maand en dan vooral vlakbij huis.
Eigenlijk alleen met een bepaalde gelegenheid. Verjaardag, vrienden uitje, vakantie etc maar niet zo extreem vaak, zit niet echt een vast patroon in. Kan zijn dat het ineens een maand 2x is maar kan ook zo maanden zijn dat we helemaal niet gaan. Ik heb een maagverkleining en kan niet veel eten, ik voel mij dan altijd wat opgelaten in een restaurant omdat ik vaak een volwassen portie niet op kan, een kinder portie is vaak maar tot 12 jaar en als ik een voorgerecht wil en dat uitgeserveerd wil hebben als iedereen het hoofdgerecht krijg dan heb ik geen zin om uit te moeten leggen waarom dat zo is. Ik ga wel gewoon hoor, geniet er ook van maar altijd die eeuwige zelfde vragen en het moeten uitleggen waarom een maagverkleining vind ik vervelend. En ja, na 4 jaar krijg ik die vragen dus nog steeds Toevallig ga ik morgen avond uit eten met mijn man omdat we naar Arcade Fire in Ahoy Rotterdam gaan, dan gaan we vooraf dus even lekker een '' klein '' hapje eten
Nou uit eten met de kids is hier meestal Ikea of Mc Donalds.. Het is maar wat je uit eten noemt whaha Ga wel eens met vriendinnen of anders met gezin dat is denk ik max 1 keer per maand ofzo.
Per maand een keer of 4. We gaan dan meestal met z’n drieën en houden van Van Der Valk en de wok. Voor ieder wat wils. Als ik daarnaast ook nog met een vriendin ga, dan gaan we naar een kleiner restaurant met meer luxe.