Interieurtips gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door dushi85, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Hallo!! Ik ben toe aan een nieuwe inrichting van ons huisje maar ik ben niet zo goed in het combineren van kleuren. Nu hebben we een bij elkaar geraapt zooitje:D. Wil dat alles een geheel is en een warme sfeer krijgt.

Ik wil graag deze meubels:

Conner Woonkamer Set - Maxumshop

Wat voor vloer past hier leuk bij (laminaat)? K wil lichte muren maar 1 muur die eruit springt en wat voor kleur bank/gordijntjes accesoires ect?

Smaken verschillen maar alle ideeen zijn welkom. Alvast bedankt!!

2. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Mooie meubels heb je gekozen :)

Je zou gewoon witte muren kunnen nemen en dan 1 wat donkerder grijs.
    De vloer zou dan ook eventueel in een grijs tint kunnen.

Ik heb zelf grijs eiken meubels,een heel donker grijze vloer,alle muren wit,grijze bank.

3. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Dat is idd mooi ja. En de grijze muur dan aan de kant van tv meubel? of aan de kant van de bank?

4. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4 Rihana23, 1 nov 2011
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
    Mooie meubels! Hier mijn smaak ;)

Qua kleur laminaat hangt het erg van je woonkamer af, is deze groot of klein?
    Bij een grote kamer kun je donkere laminaat kiezen dan springen de meubels er beter uit.

Bij een kleine woonkamer zou ik voor witte laminaat kiezen heb deze en is gewoon erg mooi en oogt erg ruim.

Een muur verven vind ik persoonlijk anno 2009 ik zou eerder voor een brocant motiefje kiezen en dan de hele muur waar je tv meubels staan.

Ik zou voor de kleur grijs en aubergine gaan en de brocante muur in lichtgrijs motief.

De kussens op de bank in elke hoek 3 kussens van 1 grote in donkergrijs dan 1 kussen in brocant motief in aubergine en dan een klein kussentje in het lichtgrijs.

Een mooie sta lamp in het zilver en een grote vaas in de hoek
    Allemaal in de tinten donker/licht grijs/aubergine.

Verder zou ik donkergrijze gordijnen nemen maar dit is wel afh van de ruimte hoe groot etc...

In de zomer kun je de turqouise met grijs doen erg zomers en fris

5. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Mooie meubels hoor!

PRobeer het een beetje te houden zoals het foto'tje. Erg mooi en je kan heel makkelijk felle kleurtjes toevoegen voor wat extra sfeer.
    Kies dan wel een warme kleur uit Stel, je doet alles wit en 1 muur grijs, ga dan niet voor lila accesoires. Dat is ook een koele kleur. Kies dan voor een mooie turkooise (schrijf je dat zo?) kleur of een warm rood. Paars is ook erg mooi!

een paar kaarjes in dezelfde kleur en mooie felgroene planten, dan ben je klaar!

Doe op de muren gewoon de basiskleuren. Als je de kleur dan zat bent, hoef je alleen maar de accesoires kleurtjes en dingetjes te veranderen, heb je meteen een nieuwe look!

6. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Thnx dames!! Ik was hier zelf echt helemaal niet op gekomen om dat grijs met paars of terqoise te combineren:D

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Wie weet doe je inspiratie op bij Krabbé staat op straat (RTL4)... Wat een inspirerende interieurs.

8. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Ja dat is idd fijn he! Wij hebben het nu 4,5 jaar zo. We wilden gaan samenwonen, gingen ons inschrijven, reageren enzovoort maar we kregen echt heel snel een huisje toegewezen en dat hadden we niet verwacht dus maar snel van alles goedkoop gekocht haha en niet over de kleuren nagedacht. Nu gaan we heel misschien verhuizen (als woningbouw onze aanvraag goedkeurt) en kijk ik alvast goed hoe ik het WEL wil hebben. Het kan dus even duren maar als het doorgaat laat ik het je zeker zien;)

10. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh leuk! Hou ik je aan :)

Spannend en idd denk er goed overna ik heb ook spijt van hoe het nu bij ons is ingericht gewoon vanwege de haast...

Mooi hoeft vaak niet duur te zijn je moet alleen net oog voor detail hebben en alles afspeuren.

Persoonlijk vind ik Karwei en Leenbakker leuk qua spulletjes enzo maar je moet het maar net treffen en ikea uiteraard

succes

11. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Jaa inderdaad is heel mooi motief. Miss dan als er wat van dat behang over is in een grote fotolijst doen en dan aan de witte muur hangen dan komt dat ook op die muur een beetje terug.

13. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa je hebt de smaak te pakken :D

Ik weet niet waar je van houdt? Ik hou nl van strak, niet te druk maar wel sfeervol.

Zou dus alleen basisdingen als grijze kleur nemen en de rest met Paars afwerken en een witte muur is vaak het mooist en oogt gewoon erg ruim.

Wat ook mooi is is een muurtekening bij de bank of eettafel bijv zoiets, vind deze alleen net te druk als je al een barokstrook gaat doen Kennisgeving voor omleiding

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Persoonlijk zou ik dus nooit een druk motief doen op de muur waar je tv meubel komt te staan. Dat zou ik veel te druk vinden tijdens het tv kijken...
    Ja zo'n lijst is gaaf, beetje zoiets als ik had gemaakt met die hartjes enzo erop:D
    Meubels zijn ook erg gaaf, lijken een beetje op de onze alleen donkerder volgens mij!

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik zou de muren wit doen en eentje er uit laten springen. Wat dacht je van licht blauw?? Erg mooi. Anders wordt het allemaal zo basic.
    Natuurlijk kun je de accessoires ook in kleur doen en de muur grijs verven, maar persoonlijk houd ik wel wat van meer lef.
    Als je toch voor grijs kiest, zou ik combineren met geel. Niet direct schrikken, maar even neuzen om google. De effecten zijn echt prachtig!!

Deel Deze Pagina