Oke dames ik moet echt even mijn verhaal kwijt Vandaag is mijn nod. Eind van de ochtend verloor ik een klein beetje bloed, maar ongeveer een uurtje geleden kreeg ik hevige buikkrampen onderin mijn buik ook kreeg ik het ineens heel warm, dorst en werd ik slap op mijn benen mijn vriend zei ook dat ik heel wit zag. Ik dacht echt dat ik een miskraam kreeg want de pijn was zo heftig ik wist gewoon niet hoe ik moest liggen ik heb dit ook nog nooit eerder gehad. Het gekke is dat ik tijdens deze pijn helemaal geen bloed verloor?! Ook nu heb ik ineens nergens meer last van alleen een beetje een raar gevoel in mn buik en heb ook nog geen bloed verloren. Is er misschien iemand die dit herkent want ik heb dit nooit als ik ongesteld ben.
Hey bedankt voor de reacties! 7 december had ik een positieve eisprong. De dag dat ik die hevige buikpijn had heb ik geen bloed meer verloren de volgende ochtend had ik wel wat bloedverlies ook over de gehele dag had ik wel af en toe helder bloed verlies en vandaag ook ik kon wel gewoon een inleger dragen. Op het moment hen ik geen bloedverlies meer alleen roze bij afvegen. Ik heb wel veel last van steken aan de linkerkant en onder in me buik heb ik een raar gevoel in mijn buik. Ik heb hier normaal nooit last van tijdens mijn menstruatie maar ben toch bang dat dit mijn menstruatie is ):
Nee ik wil eigenlijk wachten tot het bloeden gestopt is en dan een testje wagen mijn nod zou afgelopen zaterdag zijn geweest
Als zaterdag je nod was, kun je nu echt testen. Zulke pijn is apart maar past alleen bij een miskraam als je al een tijdje zwanger bent; niet zo kort.
Ik dacht inderdaad ook aan een miskraam maar als het een vroege miskraam is kan het toch niet zoveel pijn doen en met maar weinig bloedverlies zonder stolsel? Ik ga toch morgen voor de zekerheid maar een test doen ik heb nog een test van kuidvat liggen
Nee zoveel pijn doet zo'n vroege miskraam echt niet! Ik zou idd gewoon een test doen en die een paar dagen later herhalen als hij negatief is. Hou verder de pijn in de gaten; dit mag niet vaker voorkomen zonder dat je er naar laat kijken! Wees voorzichtig met jezelf.
Bedankt voor je reactie dit is de eerste keer dat het zo veel pijn deed mocht dit nog een keer gebeuren dan neem ik zeker contact op met de dokter.
Even een update haha Vandaag een test gedaan deze was negatief ik denk toch dat het mijn menstruatie was. Moet sinds eergisteren wel erg vaak plassen en me onderbuik is wel wat opgezet maar dit hoef natuurlijk niks te beteken. Fijne kerstdagen allemaal!